21

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Onderzoekbende wrote:

Ik ben zeker bereid samen te zitten met iemand in het echt en niet op het forum want ik vrees dat dit wat te gevaarlijk gaat worden.

Je zou eens moeten samen komen met kuros, je kan mij een mail sturen door op naam te klikken en dan e mail sturen. Ik denk dat er gelijkenissen zijn tussen u deel en zijn verhaal. Bij hem is één van de spilfiguren ook een vroegere garagist uit Aalst.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Het is zo dat het geen garagist uit Aalst is. Het is een carossier of zo staat hij toch ingeschreven en die zaak is niet in Aalst. Het draait allemaal om dat er 2 Golfjes waren en die echte Golf is na de overval door binnenbaantjes naar dat huis dat blijkbaar een carossier is binnengereden. Maar meer wil ik wel niet in detail gaan via internet.

23

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Renne, ik heb je een email gestuurd, heb je die gelezen?

24

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Onderzoekbende wrote:

Uit Aalst in België.

Dan begrijp ik ook uw "angst".

Onderzoekbende wrote:

Het is zo dat het geen garagist uit Aalst is. Het is een carossier of zo staat hij toch ingeschreven en die zaak is niet in Aalst.

Uit Schaarbeek?

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Neen. smile Heeft echt niemand contactgegevens van die Eddy Vos, een email is al genoeg of van iemand die met de zaak vroeger betrokken was en te vertrouwen is. Dit is eigenlijk geen informatie die nog 2 weken mag rusten.

26

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Je zou hier naar Eddy Vos kunnen vragen zonder bij hen in detail te gaan: 071/291377 of 071/291375

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Maar is dat dan Vlaams dat ze praten of niet want anders wordt alles wel moeilijk. smile Heeft iemand hiermee al gebeld? Want heb naar een ander nummer gebeld gisteren.

28

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Ik heb geen flauw idee, kom zelf uit Nederland. Het nummer is van de Cel Waals Brabant.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

"Est ce que possible parler avec un officer qui comprend Flammand."

30

Re: Getuigenis Onderzoekbende

"Est-ce que c'est possible de parler avec un rechercheur qui comprend le néerlandais." wink (Maar dan zal je wel overkomen als iemand die goed frans kan. big_smile)