11

Re: Mossad

Ben wrote:

Een sayan huurt een wagen of overhandigt geld aan een kidon, schrijft Thomas, zonder daarover één enkele vraag te stellen.

Of treedt op als arts (met een vette knipoog richting Van Brussel & De Jonghe).

Re: Mossad

Het gebruik van .22 munitie is overigens ook typisch voor de Mossad.

13

Re: Mossad

In de bovenbouw van de Bende zet ik heel prominent de Mossad. Ik heb daar verschillende redenen voor. Een hele reeks aan redenen. Dit is er één van:

Guy Bouten vraagt aan Léon De Staerke wie buit van de overvallen op Zwarts en Kirschen heelde?

"Johnny Janssens. Hij bezat de bijouterie Goldcenter in het Manhattan Centre en ook een zekere Goldstein, een Jood die een groothandel had op de Anspachlaan. Hij was eigenaar van de Delta 2, een club tegenover de Fouquet's waar bijna uitsluitend Joden kwamen." En dan op fluistertoon: "Des gens du Mossad. Goldstein était un ancien colonel de l’armée israëlienne."

Als Zwarts te linken valt aan het actie-groepje Beijer, Bouhouche, Baugniet, Van Cutsem, ... wel dan toont dit nogmaals aan dat de joodse maffia gedekt door de Mossad in de buurt is. Wapenhandel + Israël (Libanon, drugs versus wapens, de aanloop naar Iran-gate, ...). Trouwens niet alleen mijn visie, tevens de stelling van Bultot alsook van Verdeyen. De naam van Bultot plakt overal aan: achtergelaten sporen door de Bende, zijn ontvangst van Beijer in Paraguay, zijn prominente aanwezigheid in de Jonathan, zijn band met De Staerke, zijn wapenbestelling net voor Aalst volgens de Staatsveiligheid, ... En toch, en toch: ik geloof hem in zijn rol als zondebok. En ik geloof zijn theorie. Geloof is maar wat het waard is, maar ik zie toch meer en meer harde feiten die dit ondersteunen.

14

Re: Mossad

Met dank aan Herve op het franse forum:

http://i58.servimg.com/u/f58/15/00/61/71/st710.jpg

Re: Mossad

Deze getuigenis van Bultot vind je in de Panorama-uitzending over de Bende van Nijvel vanaf 1:06:30 tot 1:16:30. Link naar de uitzending » YouTube

16

Re: Mossad

Voila. Als je dan even veronderstelt dat de wapens- en drugslijnen tot op zeer hoog niveau liepen, en dat er tijdens die deals nogal wat "comfort" voorzien werd, ... dan wordt het warm. Zo warm dat er doden moeten vallen. Dan komt het staatsbelang naar voor en wordt de Staatsveiligheid ingeschakeld. En gezien deze Staatsveiligheid nauw samenwerkte met de Mossad, zelf ook betrokken partij (gezien de illegale wapendeals van Israël liepen via België en onder controle stonden van de Belgisch-joodse maffia beschreven in Atlas), ... Met een buitenkansje: met minister Gol was dé perfecte schakel tussen de Israëli en de Staatsveiligheid.

Hoe hoog? Moeilijk te zeggen, maar de naam van Albert (in contact met niemand minder dan Al Ajjaz) is wel meer gevallen. En waar brengt Vastapane ons (nogal dikke vriendjes met het prinsenpaar, en berucht voor het warm houden van de prinses)...? De hoge pieten van de Société Générale (zie Eurosystems)? Het Nederlandse koningshuis (daar zat ook zo'n fraaie prins » www.stelling.nl)?

Opkuisen die rommel: alle zwakke schakels wegwerken. Die paar cowboys die meenden dat chantage een slimme manier is om snel rijk te worden netjes de pas afsnijden. Zet hiervoor extreem-rechtse gekken in, maar hou ze onder professionele controle. Dat er een paar van die neonazi's tegen de lamp lopen, niet erg, de Mossad heeft toch de pest aan die bruine ratten. Mooi meegenomen: er werd voor de gein zelfs een Bureau voor Zionistische kwesties opgericht in de Mossad-gecontroleerde WNP.

Re: Mossad

Nu moet ik maar eens reageren. Is dit serieus dim? Jij gelooft dus criminelen op hun woord als ze bijvoorbeeld de Mossad noemen? Je vindt zelfs de betrokkenheid van de Mossad waarschijnlijk, je legt connecties die gewoon uit fantasie voortkomen. Dit gaat totaal nergens meer over, prinsen, koningshuizen. Groepje moordenaars geleid door de Mossad? Sorry, maar dit alles zijn jou persoonlijke opinies. Je fantasie is ernstig op hol geslagen. Ik denk niet dat veel mensen dit nog serieus kunnen of moeten nemen. Neemt trouwens niet weg dat je alles moet kunnen neerpennen wat je wilt.

18

Re: Mossad

Niks persoonlijke opinies. Victor Ostrovsky, een ex-Mossadagent en whistleblower, beweert ronduit dat de WNP een voormalige Gladio-tool was, overgenomen door de Mossad om onder meer aanslagen op supermarkten te lezen. Lees z'n boek. Anderen met dezelfde mening: Dossogne, Bultot en Michel Verdeyen.

Wat Bultot betreft, die je makkelijkheidshalve in de hoek van onbetrouwbare crimineel plaatst, ik vind zijn visie nog altijd interessanter dan die van mensen die niet eens de moeite doen om de PV's en de volle dossier te lezen. De sporen naar Bultot zijn ronduit belachelijk maar bijzonder sterk in de verf gezet dus de man moet de daders wel in zijn nek gevoeld hebben. Moeten we dan de woorden van een getuige op de eerste rij weglachen?

Aan wie ik zelf meer geloof hecht: een Mossad-agent en personen die het op de eerste rij hebben meegemaakt of een ... "speurneus". Tja.

Victor Ostrovsky » wikipedia.org
By Way of Deception » amazon.com

Re: Mossad

Leuk en aardig allemaal dim, maar al deze personen zijn niet betrouwbaar en alles wat ze zeggen is in hun voordeel. Absoluut kun je bij al deze figuren er niet van uit gaan, ze hebben een eigen agenda. Ik vind persoonlijk dat je er te veel waarde aan hecht. Mij hoef je niet serieus te nemen dim, dat verwacht ik niet van je en dat hoeft ook niet.

20

Re: Mossad

Ik geloof zelf normaal ook niet in complottheorieën maar bij de Bende van Nijvel moet je alle opties openhouden, helemaal omdat er geen logica achter de diefstallen, kraken, moorden en gewapende overvallen zit. (Waarom ga je met veel gedoe een supermarkt doen als je de auto die je daarvoor gestolen hebt (blijkbaar met grootste gemak) voor meer dan de overvalopbrengst kan verhandelen?). Kijk even naar de bomaanslag op het station van Bologna om te zien waar staatterrorisme toe kan leiden, of naar de gefrustreerde Nederlandse Gladio officier die het nodig vond om Nutricia af te persen (waar lijkt dat op?)