Re: Lezingen

the end wrote:

Wat de lezing betreft is het zo zoals hier vermeld op de website dat je met een paar uur amper toekomt met de feiten. Het dossier is zo uitgebreid dat het best is om het over een bepaald aspect te hebben van het dossier, zoals het onderzoek naar de Bende van Nijvel of iets anders. Zoals Leo schrijft de basis info staat zeer duidelijk op deze website.


Zo'n lezing in het kader van de zomerlezingen, is eerder informatief voor een publiek die weinig van de bende van Nijvel (en het onderzoek) kent. De mensen op dit forum zijn niet de doelgroep als een lezing van Bouten in de zomerlezingen zou worden opgenomen. Maar wat graag denk ik dat enkele leden van dit forum een woordje willen uitwisselen met dhr. Bouten wanneer lezing voorbij is.

Je moet weten dat maar een héél klein deel van de Belgische bevolking geïnteresseerd is in de bende van Nijvel in de mate dat de leden van dit forum dat zijn! Een lezing organiseren door een vereniging/gemeente voor die doelgroep zou commercieel nooit veel opbrengen dus ja.

Bij de zomerlezingen in Knokke-Heist zijn bij iedere lezing zo'n 50% dezelfde mensen aanwezig (een gemiddelde van 90 bezoekers per lezing). Ik denk echt niet dat zij van naaldje tot draadje willen weten hoe alles in mekaar zit want de helft ligt in slaap na 4 uur uitleg. Zo'n lezing moet een aperitiefje zijn voor de mensen die het interessant vonden en hen de tools aangeboden hebben om zich verder te verdiepen in het onderwerp.

Re: Lezingen

dolorean wrote:

Ik denk echt niet dat zij van naaldje tot draadje willen weten hoe alles in mekaar zit want de helft ligt in slaap na 4 uur uitleg. Zo'n lezing moet een aperitiefje zijn voor de mensen die het interessant vonden en hen de tools aangeboden hebben om zich verder te verdiepen in het onderwerp.

Juist, een lezing moet aangenaam blijven doch ook als het kan verhelderend zijn. Guy Bouten zal daar wel ideaal voor zijn, of misschien mensen van het forum die er al langer mee bezig zijn want er zitten hier kenners op het forum. roll

Maandag zal ik waarschijnlijk meer weten voor een lezing met GB.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Lezingen

The end wrote:

Maandag zal ik waarschijnlijk meer weten voor een lezing met GB.

Ik ben benieuwd! smile

Re: Lezingen

Ok

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Lezingen

Kan er iemand mij het emailadres van Guy Bouten via pm doorsturen aub?

Re: Lezingen

dolorean, wat bedoel je met pm? Je kan Ben contacteren het is naar hem doorgestuurd. GB is nog een weekje in het buitenland de eerste week van September is hij terug in het Land. Hij is ook op de hoogte voor een eventuele lezing in Knokke.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Lezingen

Ik bedoelde een mailtje ipv pm. Op sommige buitenlandse forums kun je een boodschap sturen via pm en ik dacht dat dat hier ook kon.  

Bedankt voor de moeite!

18

Re: Lezingen

Tuurlijk kan dat: klik op de naam van de gebruiker waarnaar je een pm wil sturen en kies daar voor E-mail verzenden.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Lezingen

Is er nog nieuws mbt die lezing?

Servo per Amikeco

Re: Lezingen

We zijn er mee bezig.