Topic: Hoog bezoekersaantal forum

Ik heb gisterenavond en een heel stuk van de nacht lang op het forum gezeten. Ik moest nl. heel wat lectuur inhalen sinds mijn vorig bezoek aan het forum. Wat gisteren heel merkwaardig was was het extreem hoge aantal gasten die vorige nacht het forum bezochten, schommelend rond de 35 gasten met een piek van 42! yikes  Doorgaans wordt het forum 's nachts door 4 à 5 gasten tegelijkertijd gelezen.

Waren al die De Staerkes, Beckers, Bogaertsen druk het forum aan het lezen na de publicatie van het artikel in de P-magazine of was de CIA mee aan het lezen? Misschien kan Ben even uitzoeken uit welke landen er gisterennacht massaal mensen het forum aan het lezen waren.

Re: Hoog bezoekersaantal forum

Merovinger, het is me gisteren ook opgevallen ergens in de avond was er een piek van 62 en s'nachts een 35 tal. t'zal wel met P-magazine te maken hebben vermoed ik. Nogmaals interessant opzoek werk van je.  smile

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

3

Re: Hoog bezoekersaantal forum

Merovinger, ik maakte gisteren net dezelfde bedenking. Voelen sommigen de hete adem in de hals. Misschien schuilt in de recente bijdragen een gehele of gedeeltelijke oplossing ivm de Bende van Nijvel, vandaar het buitengewoon hoge aantal gasten.

Re: Hoog bezoekersaantal forum

Het zou inderdaad zeer interessant kunnen zijn om eens te horen hoeveel buitenlanders deze site bezoeken. In het bijzonder anderstalige landen.

Servo per Amikeco

5

Re: Hoog bezoekersaantal forum

Om het aantal bezoekers van deze site te volgen, gebruik ik een iets uitgebreider programma dan de teller onderaan het forum. Het viel me echter ook op dat het cijfer onderaan het forum veel te hoog lag (zo hoog dat ik denk dat er een fout in de teller zat).

Er zijn wel twee pieken tijdens augustus, iedere keer op dinsdag (dus op hetzelfde moment als de nieuwe P-magazine), maar deze pieken zijn niet extreem. Dit is ook niet abnormaal. Iedere keer als de Bende in het nieuws komt of als er in een weekblad/krant een artikel verschijnt over de Bende, zie ik het bezoekersaantal stijgen.

Dit heeft ook te maken met het feit dat ik tegenwoordig gebruik maak van sociale media (Facebook, twitter, YouTube) om mijn website bekender te maken en het aantal mensen die mijn kanalen volgen, blijft ook stijgen.

Moesten er nog vragen zijn, mogen jullie ze gerust stellen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

6

Re: Hoog bezoekersaantal forum

Ik heb ook eens gekeken welke zoekwoorden de mensen in die periode gebruikte om via Google op mijn website te komen. Dit was verrassend: er waren wel termen die betrekking hadden op het P-artikel, maar de overgrote meerderheid van de mensen gebruikte een zoekterm die betrekking had op de mogelijke vrijlating van Michele Martin. Ondanks het feit dat ik beslist heb om dat nieuws niet te volgen voor de website, zijn toch veel mensen via Google op mijn site terecht gekomen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Hoog bezoekersaantal forum

Weet je ook of de site veel aandacht vanuit het buitenland krijgt?

Servo per Amikeco

8

Re: Hoog bezoekersaantal forum

Daarvoor moet je dit topic eens lezen » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Hoog bezoekersaantal forum

Ben wrote:

de overgrote meerderheid van de mensen gebruikte een zoekterm die betrekking had op de mogelijke vrijlating van Michele Martin.

Dan waren het al die nonnekes die achter hun laptopke zaten te surfen die avond. smile

10 (edited by geronimo 28-08-2012 20:58)

Re: Hoog bezoekersaantal forum

Ben wrote:

maar de overgrote meerderheid van de mensen gebruikte een zoekterm die betrekking had op de mogelijke vrijlating van Michele Martin. Ondanks het feit dat ik beslist heb om dat nieuws niet te volgen voor de website, zijn toch veel mensen via Google op mijn site terecht gekomen.

Die nonnekes zijn mis, ze willen de onderzoeksrechter Martine Michel een plaatsje geven. Die willen het bende van Nijvel verhaal zelf oplossen. big_smile