1

Topic: Boek: Des Taupes dans l'extreme-droite

  • Auteurs: Rene Haquin en Walter de Bock (post face)

  • Uitgeverij: EPO

  • Jaar: 1984

  • Distribution: ed. vie ouvière, Rue d'anderlecht 4, 1000 Bruxelles

Waarschijnlijk alleen nog te vinden in tweedehandswinkels. Voor gevorderden, te lezen van achter naar voor! Begin met de postface van De Bock en begin dan vooraan.

2

Re: Boek: Des Taupes dans l'extreme-droite

Op deze cover moet je dus letten als je op zoek bent in tweedehandswinkels:

http://images.delcampe.com/img_large/auction/000/315/394/963_001.jpg

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

3

Re: Boek: Des Taupes dans l'extreme-droite

Je moet dit boek samen lezen met "Les tueries du brabant" Jean Mottard et Rene Haquin (comm1). Editions complex 1990, ISBN 2-87027-351-7. Twee harde noten die tanden breken.

4

Re: Boek: Des Taupes dans l'extreme-droite

Moet je dit boek wel nog vinden, en dat is volgens mij al zoektocht op zich.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

5

Re: Boek: Des Taupes dans l'extreme-droite

Je moet wel af en toe in een station binnen springen wil je iemand op de trein ontmoeten. Bv. boeken net hetzelfde, dorpen bezoeken zoals Redu, Damme gekend voor hun boekhandelaars. Als admin kan je misschien de uitgevers vragen of je de werken mag scannen? Om ter beschikking te stellen van eventuele geïnteresseerden.

6

Re: Boek: Des Taupes dans l'extreme-droite

Allé, die zoektocht viel achteraf gezien nog heel goed mee. Het staat gewoon op Google Books » books.google.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Boek: Des Taupes dans l'extreme-droite

Daar staan alleen de eerste 73 pagina's, en ik denk niet dat je kan printen vanuit Google Books.

8

Re: Boek: Des Taupes dans l'extreme-droite

Raar, ik kan ze alle 219 lezen. Misschien heb je een Google-account nodig? Maar printen kan, voor zover ik kan zien, niet.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Boek: Des Taupes dans l'extreme-droite

Heb geprobeerd om de tekst te selecteren maar die pakt ie niet. Overgezet naar Excel en printen werkt ook niet. Boefjes van Google!

10

Re: Boek: Des Taupes dans l'extreme-droite

"Print screen" van hetgeen je nodig hebt en plakken in "Word" is denk ik het enige wat mogelijk is.

Oostvl - Belgi