1

Topic: Film: Blue Belgium

Iemand de film Blue Belgium gezien? Volgens een krantenartikel zou de filmmaker er de bende van Nijvel linken aan de zaak Dutroux. Iemand een idee hoe ik eraan kan geraken. Ik vind hem precies nergens niet.

2

Re: Film: Blue Belgium

Ik zou er niet te veel van verwachten.

3

Re: Film: Blue Belgium

De film is normaal gezien eind vorig jaar op DVD verschenen » Blue Belgium na 13 jaar op dvd

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Film: Blue Belgium

Is blijkbaar één van de slechtste Vlaamse films ooit. De hoofdrolspelers spreken er schabouwelijk Engels en en er gebeurt quasi niets in de film. Ik heb er ooit een paar fragmenten van gezien tijdens een interview met Saartje Vandendriessche. Ze wist zelf niet eens waarover het scenario ging.

5

Re: Film: Blue Belgium

Merovinger wrote:

Is blijkbaar één van de slechtste Vlaamse films ooit.

Daar kan je pas over beslissen als je hem gezien hebt. En als je hem wil zien, kan je hem hier kopen » www.zenopictures.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Film: Blue Belgium

Fragmenten » YouTube | YouTube

En commentaren van mensen die de film gezien hebben » www.moviemeter.nl

7 (edited by Ruf Nachtergaele 03-11-2012 22:13)

Re: Film: Blue Belgium

Ter info, er staat een en ander op YouTube uit die film (zoals Merovinger ook al aangaf). Zie ook op X1-dossier en ook op Facebook.

YouTube » Deel 1 | Deel 2 | Deel 3 | Deel 4 | Deel 5 | Deel 6

8

Re: Film: Blue Belgium

Film is volledig terug te vinden via
https://archive.org/details/BBBBBBBBB_bbbbbbbbb