Topic: Boek: NOC Twice

In drie boeken bespreekt voormalig spion Nicholas Anderson wat hij weet over de regerende elite die boven onze gekende politieke structuren staan. De zogenaamde Ruling Elite. In zijn tweede boek NOC Twice speelt Gladio ook een belangrijke rol. Zijn eerste boek kan ik alvast aanraden, denk niet dat het in Nederlands beschikbaar is.

Interview over Gladio in de link » YouTube

Servo per Amikeco

2

Re: Boek: NOC Twice

Is het geloofwaardig? Ik zie ondermeer dit staan "Stem Cell Transplantation" en begin al sterk te twijfelen » beforeitsnews.com

3 (edited by dim 09-11-2012 18:44)

Re: Boek: NOC Twice

Lap, daar heb je het al: "Gladio became the secret army at the call of the illuminati" » YouTube. Ik denk dat ik ga passen.

4

Re: Boek: NOC Twice

Misschien valt hier wel iets te rapen? » searchallmp3.org

5

Re: Boek: NOC Twice

Het ziet er uit als een reklamebazaar voor virussen daar begin ik niet aan maar ziet er wel aanlokkelijk uit. Teve is dikwijls bullshit van snel werkende journalisten die anderen interviewen omdat ze zelf geen tijd hebben om zelf iets uit te zoeken en daarmee bedoel ik niet Bouten.

Kijk wat er nu uitkomt bij moeder BBC, niksken gezien of gehoord gedurende al die jaren in hun eigen tuin maar ondertussen wel hoge eisen stellen aan journalistiek werk. Heer geef ons toegang tot de archieven van Haquin, Debock, Brewaeys, Ghijsels. Die daar meerdere jaren van hun leven hebben ingestoken. Dankzij hen is WNP wat ontrafeld. De Bende van Nijvel is de tweede acte van hetzelfde blijspel denk ik, alleen werd echt kruit gebruikt.

Re: Boek: NOC Twice

Nicholas Anderson is officieel erkend als voormalig MI6 medewerker en NOC agent gedurende vele jaren. Met zijn boeken wil hij proberen het publiek te informeren over wat er echt achter de schermen gebeurd.

Servo per Amikeco

7

Re: Boek: NOC Twice

K& wrote:

Heer geef ons toegang tot de archieven van Haquin, De Bock, Brewaeys, Ghijsels. Die daar meerdere jaren van hun leven hebben ingestoken.

Ter info, het archief van De Bock is opgeslagen in Leuven (Ladeuzeplein). Het is op afspraak te bezoeken.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

8

Re: Boek: NOC Twice

Tiens, ik dacht dat om journalistieke redenen en bronbescherming dit archief nog twintig jaar beschermd was en men historicus moest zijn en toestemming hebben van F.V. van de journalistenvereniging om dit archief te kunnen raadplegen.

Toch maar eens mijn licht opsteken volgend jaar nu het toch te laat is om nog iets te ontdekken dat sommigen schade zou kunen toebrengen. Ik ben vooral geinteresseerd  om te zien of De Bock een goede tijdslijn heeft gemaakt om te zien hoe hij er later conclusies uit trok (WNP).

Re: Boek: NOC Twice

Als ik een dagske vrij heb, ga ik eens langs.