11

Re: Pierre Attala

dim wrote:

Opgepast want hier worden waarschijnlijk twee personen door elkaar gehaald - ik denk dat hij Marc Menassa bedoelt (en niet Attala), een Libanees getrouwd met gravin d'Oultremont en nogal close met Calmette.

Dat dacht ik ook al, maar het verschil tussen Attala/Attana en Menassa is zo groot dat ik mij afvraag hoe hij die twee dan door elkaar kan halen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Pierre Attala

Ja, het verschil is te groot om die door elkaar te halen als 1 persoon. Wat als Latinus beiden kende? Zowel Attala en Menassa? En dat het geen toeval is dat Attala na Ohain verdween uit Belgie en Latinus rond diezelfde periode doodsbedreigingen kreeg.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

13

Re: Pierre Attala

Pierre Attala (*) is officieel handenarbeid. Hij staat in contact met een mantelbedrijf in de Nijvelse industriezone dat weinig of niets in- of uitvoert, maar wel beschikt over een permanent ratelende telex.

Bron: Loden jaren | Paul Ponsaers

(*) Paul Ponsaers schrijft de achternaam in zijn boek als 'Attalah'.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube