Re: Boek: Beetgenomen

Ik volg je volledig Dim. Mensen die ik ken hebben hem onlangs leren kennen omdat hij zich buitensporig misdroeg. Hij etaleerde een ongekend arrogant gedrag alsof hij boven elke wet staat.

Servo per Amikeco

Re: Boek: Beetgenomen

Meuris is 'groot' geworden in het kielzog van 'Steve' Stevaert en zijn PR-machine die op belastinggeld loopt.
Stevaert wilde perse de stad (het merk) 'Hasselt' op de wereldkaart plaatsen. Inclusief eigen popfestival en eigen universiteit (Diepenbeek werd plots 'Hasselt'). En gratis bussen. Een eigen krant BvL. En bekende entertainers en muziekgroepen, met talent of zonder. Een alliantie met Humo is hier niet ver weg. TV Limburg=100% reclamespot voor Hasselt (en de SP.A natuurlijk met Hilde Claes, wiens neus elke dag nog aangroeit). En dat mag wat geld kosten hoor! Alleen een voetbalploeg ontbreekt nog.

43

Re: Boek: Beetgenomen

Het is niet de bedoeling om een discussie te hebben over Stijn Meuris, daarvoor dient de website van Het Laatste Nieuws. Ik vond het gewoon fijn om te delen omdat het niet zo vaak voorkomt dat iemand een boek over de Bende van Nijvel kiest als het "beste boek van het jaar".

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Boek: Beetgenomen

En het grappige aan de vorige reacties is dat Meuris hier misschien wel al jaren op het forum zit en uitvoerig mee discussieert met dim big_smile (ter info: ik ben hem niet).

Re: Boek: Beetgenomen

Effe lokken,

Meuris je bent een e...l.  big_smile

Re: Boek: Beetgenomen

Hierbij nog eens een woord van lof aan auteur Hilde Geens. Goed boek, voor mij (passieve volger en medium kenner) toch wel weer wat nieuwe elementen en informatie. Chapeau ook voor het VL en WAL forum. Zoals je ziet is jullie werk niet voor niets...

47

Re: Boek: Beetgenomen

Ben, heb je in je stuk over Bouhouche op de website letterlijk Geens geciteerd? Gelieve dat er dan overal ook duidelijk bij te vermelden.

48

Re: Boek: Beetgenomen

Welk stuk bedoel je?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

49

Re: Boek: Beetgenomen

Daders » Bouhouche & Beijer

50

Re: Boek: Beetgenomen

Op die pagina staan verschillende artikels. Degene die uit het boek Beetgenomen komen, hebben als bronvermelding "Beetgenomen".

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube