51

Re: Boek: Beetgenomen

En die andere stukjes tekst? Kan ik dan ook opzoeken en het eens helemaal lezen, want het is interessant.

52

Re: Boek: Beetgenomen

Spreek me tegen als ik het mis heb, maar ik heb de indruk dat Hilde Geens in haar boek neigt naar de veronderstelling dat Bouhouche en Beijer achter de bende schuilgaan en dat zij het deden uit een wraakmotief. Dit motief is als ik me niet vergis nog niet aangekaart als mogelijke hypothese. Wat vinden jullie ervan? Ik kan alvast aanmerken dat 1/ de eerste overval gebeurde in Frankrijk en je daar maar moeilijk wraak kan nemen op de Belgische ordediensten 2/ Dat men bij de frituur van Bely binnenstapte op een moment dat Bouhouche en Beijer in de bak zaten. Dit zou betekenen dat er nog meer achter B&B schuilgaat; althans mijn visie.

53

Re: Boek: Beetgenomen

Het motief "wraak" dat Hilde Geens naar voren schuift, wordt op dit forum al besproken » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

54

Re: Boek: Beetgenomen

Ik heb hier net op Actua TV het interview met haar bekeken over haar boek.

Het dossier Pinon afdoen als een uit de hand gelopen scheiding en niet meer voorstelde dan een seksfeestje onder dokters. Er wat lacherig doen dat Prins Albert daar ook maar iets mee zou te maken kunnen hebben.

Om dan vervolgens 2 minuten later wel schaapachtig te moeten erkennen dat die commissaris van de Staatsveiligheid toch ook wel een zeer opmerkelijke rol speelt in het dossier Pinon. Dezelfde commissaris die een opmerkelijk rol speelt bij de WNP.

Duidelijk iemand die koningsgezind is.

55

Re: Boek: Beetgenomen

Willy Van Damme over het boek van Hilde Geens » www.uitpers.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

56

Re: Boek: Beetgenomen

Off-topic bijvraag: Kan eender wie zich aanmeldt dat dossier dan zomaar inkijken?

Dat orginele dossier, en eventueel stukken meegrissen. Ik heb ergens gelezen dat het over één miljoen pagina's gaat? Zou dat allemaal gekopieerd of gedigitaliseerd zijn?

57

Re: Boek: Beetgenomen

Is dit boek nog ergens te koop in de handel?

Re: Boek: Beetgenomen

typ de titel en de schrijver in bij uw favoriete zoekmachine en u ziet talloze verkooppunten

59

Re: Boek: Beetgenomen

noorderling wrote:

typ de titel en de schrijver in bij uw favoriete zoekmachine en u ziet talloze verkooppunten

Zo ver was ik ook al, maar nergens nog verkrijgbaar (lees: geen voorraad) blijkbaar.

Re: Boek: Beetgenomen

U heeft gelijk. De eerste druk is kennelijk op. Misschien is het als e-boek verkrijgbaar, 2e hands, en anders kunt u het beste de uitgever contacteren.