Re: Willy Van Cutsem

GN, weet je of hij officier was of reserve officier en waar hij gekazerneerd was? Oostende toevallig?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

12

Re: Willy Van Cutsem

Ik ga alle vragen hier eens bundelen en dan navraag doen. Van zodra ik iets verneem post ik hier de antwoorden.

13

Re: Willy Van Cutsem

Dank GN, dat zou echt interessant zijn. Als je ook zicht zou kunnen krijgen of die Daniel Van Cutsem familie was?

14

Re: Willy Van Cutsem

Er is sprake van een W. V.C. geboren in 1956 uit Roosdaal (niet zo heel erg veraf van Diegem), maar onder sterk voorbehoud want mogelijk een homoniem natuurlijk, dus voor wat het waard is » www.seniorennet.be

15

Re: Willy Van Cutsem

Net nog met iemand gesproken die Willy persoonlijk gekend heeft. Ik citeer: een doodbrave man, die wel graag snel geld wilde verdienen. Zou zich zeker niet inlaten met zware criminelen/criminaliteit. Zou nooit een gewapende overval plegen.

Weet ook te vertellen dat Willy wel eens via Zaventem per vliegtuig naar zijn aangetrouwde familie in het verre oosten wilde gaan, maar dat hij dan elke keer zwaar door de politie werd lastig gevallen: in de zin van langdurig opgehouden. Maw: de politie hield hem wel ferm in het oog.

16

Re: Willy Van Cutsem

Die twee spreken elkaar wel tegen: een "doodbrave man" die blijkbaar in het oog wordt gehouden door de politie.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

17

Re: Willy Van Cutsem

Yep, dit betekent dat hij gebruikt werd als bliksemafleider.

Re: Willy Van Cutsem

Willy Van Cutsem is overleden op 17/10/2005 en werd geboren in 1947.

Re: Willy Van Cutsem

Verschillende hoofdrolspelers overlijden uitzonderlijk vroeg. Raar. heckler, interessante info, je hebt blijkbaar goede bronnen. Weet je nog meer over Willy?

20

Re: Willy Van Cutsem

En vooral: of-ie familie was van Daniël Van Cutsem?