Re: Een gloednieuwe site

Knap werk Ben! +++++ !

Re: Een gloednieuwe site

Bijdrage gedaan. Dik verdiend Ben.

23

Re: Een gloednieuwe site

Leading site in de sector. smile

Ben, er is een waslijst organisaties in de index, maar is het mogelijk om de bedrijven die in het verhaal figureren ook een rubriek te geven? Ik denk aan banken, luchtvaartbedrijven, medische labs, ...

Re: Een gloednieuwe site

Ik zal iets specifieker zijn, onder onderzoek/robotfotos zijn er een aantal jaren leeg bij mij... hoort dit?

25

Re: Een gloednieuwe site

Daar zit nog een probleem in de database van de website. Dat moet ik eerst zien op te lossen voordat de inhoud terug verschijnt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Een gloednieuwe site

Ahhh okay.

Re: Een gloednieuwe site

Proficiat Ben! Ik kom de laatste tijd wat achter, maar ik blijf hardnekkig terugkomen. smile

Servo per Amikeco

Re: Een gloednieuwe site

De voorlopige tijdlijn ziet er heel knap uit. Die tijdlijn was een zaak die ik miste op de nieuwe site. Mooi gedaan Ben.

29

Re: Een gloednieuwe site

Merovinger wrote:

De voorlopige tijdlijn ziet er heel knap uit. Die tijdlijn was een zaak die ik miste op de nieuwe site. Mooi gedaan Ben.

Bedankt, al is het eigenlijk een plug-in dus ik heb niet veel moeten doen. smile Het zal wel nog even duren voordat alle informatie is overgezet, maar ik hou jullie op de hoogte.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Een gloednieuwe site

Ben wrote:

Maar in de mail die ik gestuurd heb naar de forumleden...

Die mail heb ik niet ontvangen.