Topic: Feiten die onomstotelijk vaststaan

Ik had graag een nieuw onderwerp gemaakt: Feiten die onomstotelijk vaststaan, maar het lukt me niet om een nieuw onderwerp te maken daarom plaats ik mijn bijdrage hier en kan Ben me verder helpen. smile

Feiten die onomstotelijk vaststaan:

Misschien een goed idee om deze zaken en nog vele andere waar we zeker van zijn onder te brengen in een wiki. Op die manier hebben we een overzicht van de naakte feiten en blijven we bij de kern van de zaak.

2

Re: Feiten die onomstotelijk vaststaan

Django68 wrote:

De geluidsboxen van de Saab die gebruikt werd in Temse en in Nijvel, teruggevonden in de wagen van Daniel Van Cutsem.

Zeer moeilijk topic. Neem nu even deze geluidsboxen als voorbeeld: het klopt dat er in de wagen van Van Cutsem geluidsboxen werden gevonden. Deze waren identiek aan die uit de Saab. Maar dat wil daarom niet zeggen dat het ook die geluidsboxen waren.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feiten die onomstotelijk vaststaan

Django68 wrote:

- De betrokkenheid van Bruno Vandeuren.

Ik denk niet dat de betrokkenheid van Bruno Vandeuren onomstotelijk vaststaat.

De grote Manitou ziet alles

Re: Feiten die onomstotelijk vaststaan

Django68 wrote:

- Het pistool, gestolen bij Dekaise, aangetroffen bij Vicky Van Obbergh.

Ik denk niet bovenstaand feit onomstotelijk vaststaat.

Django68 wrote:

- De betrokkenheid van De Staerke.

Ik denk niet dat bovenstaand feit onomstotelijk vaststaat.

De grote Manitou ziet alles

5

Re: Feiten die onomstotelijk vaststaan

Django68 wrote:

- De betrokkenheid van De Staerke.

Je moet dit anders formuleren: de aanwezigheid van De Staerke in het Delhaize-warenhuis van Aalst voor de overval.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feiten die onomstotelijk vaststaan

Misschien ben ik wat te snel geweest met deze topic. Begin me af te vragen of er überhaupt iets onomstotelijk vast staat in dit dossier. smile

Re: Feiten die onomstotelijk vaststaan

Django68 wrote:

- Het pistool, gestolen bij Dekaise, aangetroffen bij Vicky Van Obbergh.

Dit is volgens mij een vaststaand feit

Django68 wrote:

- De voorwerpen in het bos van Houssières die verwijzen naar Bultot.

Vaststaand feit

Django68 wrote:

- Foto's van Delhaize in Aalst aangetroffen bij Beijer.

Ook een vaststaand feit

Van de rest van de feiten ben ik niet zo zeker. Maar ik moet toegeven dat ik het dossier niet zeer grondig ken

Re: Feiten die onomstotelijk vaststaan

Django68 wrote:

- Het pistool, gestolen bij Dekaise, aangetroffen bij Vicky Van Obbergh.

De Enfield revolvers, gestolen bij Dekaise, hadden blijkbaar geen serienummers dus is het jammer genoeg nog geen vaststaand feit.

Re: Feiten die onomstotelijk vaststaan

Legia munitie uit hetzelfde zeldzame lot die bij Robert Darville aangetroffen werd, werd ook aangetroffen bij Alain Moussa.

Re: Feiten die onomstotelijk vaststaan

Het feit dat er nooit meer dan drie bendeleden tegelijk zijn gesignaleerd bij welke inbraak of overval dan ook. Nooit vier (klopt dit overigens?), wel af en toe twee.