1

Topic: Pedofilie

Pedofilie is een opmerkelijke rode draad doorheen tal van onopgeloste en schijnbaar opgeloste dossiers in België:

  • Eurosystem

  • Roze Baletten

  • Dossier Pinon

  • Brandstichting Pour

  • Zaak Dutroux

  • X1-getuigenis

  • De schandalen binnen de Kerk die heel lang de kop zijn ingedrukt

  • De chantagevideotapes waarop de toenmalige prins, ministers van regeringspartijen, rechters en leden van de staatsveiligheid zouden te zien zijn

  • De sterke band tussen het Koningshuis met de Kerk enerzijds en sektes zoals Opus Dei (Koningin Fabiola) en de Charismatische Beweging (Albert II, Paola, Boudewijn) anderzijds. Religieuze groeperingen die directe linken hebben met extreem rechts. (CEPIC)

Re: Pedofilie

Toevallig besprak Rik Cauwelaert, voormalige redacteur van Knack, vandaag op radio 1 het feit dat een gerucht vaak door de media zeer snel als werkelijkheid en echt nieuws wordt beschouwd. Hij maakte zijn analyse naar aanleiding van de recente geruchten over de afwezigheid van Poetin in het openbare leven. Als voorbeeld nam hij het verhaal van de Roze Balletten en het dossier Pinon en de andere onopgeloste zaken uit België. Daarna heeft hij het ook over het nieuws over Kubla en Duferco en Agusta. Hoewel ik zijn mening over de roze balletten niet helemaal volg (maar wel het verkeerdelijk opblazen van een verhaal door de media) is dit zeker eens interessant om te beluisteren » radioplus.be (vanaf 01:34:15).

3

Re: Pedofilie

Zeer interessant artikel over hoe zaken aan elkaar worden gelinkt, hoewel Van Cauwelaert ook altijd de absolute waarheid in pacht meent te hebben. Maar hoe vaak wekt de kop van een artikel niet de indruk dat het om een feit gaat, daar waar het artikel eigenlijk in de voorwaardelijk wijs is geschreven.

Dat neemt niet weg dat sex in al zijn vormen in bijna alle lagen van de bevolking een machtig wapen is geweest, dat zeer vaak gebruikt is voor hand- en spandiensten. Ik denk dat iedereen wel 1 of meerdere personen kent die ze in theorie kunnen chanteren met hun escapades.

4

Re: Pedofilie

Eurosystem had niets met pedofilie te maken maar met omkoping, corruptie en call girls die ingezet werden om contracten binnen te halen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

5

Re: Pedofilie

Volledig akkoord met raven's gedachtengang. Het verklaard ook de manipulatie van de X-dossiers en het Bende van Nijvel-onderzoek. De opdracht om de onderzoeken te kelderen kan alleen van de hoogste top in het land komen.

Toch verbaasd het me dat onderzoekers die op het juiste spoor zaten en buiten spel werden gezet, zelfs na lange tijd, hun mond hielden. De persoonlijke bedreigingen aan hun adres moeten zeer afschrikwekkend geweest zijn.

We zouden als groep eens een parlementslid op onze hand moeten krijgen om gerichte vragen te stellen in het parlement. Daarvoor verkiezen we ze tenslotte!

6

Re: Pedofilie

Juist LEO, ik ben het er volledig mee eens. Eerst en vooral moet het een beginneling zijn dat iets wil bereiken en dan vergt het heel wat tijd om het dossier volledig te kunnen bestuderen en bijna iedere partij is koningsgezind op de NVA na maar die zit in de regering in coalitie met partijen met een camion boter op hun hoofd. Volgens mij is de enige waterkans LDD of wat er van overblijft.

Re: Pedofilie

Raven, ik zou aan het lijstje ook Louis Sik toevoegen. Hij schreef tientallen vlammende brieven aan politici en magistraten om de passiviteit van jusitie aan te klagen. In een van de brieven spreekt hij over tientallen compromiterende foto 's die Vanden Boeynants in zijn bezit had. Waarschijnlijk opnames uit het Tuna/Lydia appartement in de Brusilia. Sik beweert dat VDB hem enkele foto 's heeft getoond waarop VIPs in zeer genante situaties te zien waren.

Met minderjarigen. Hij noemde ook de namen. Fantasie? Kwaad opzet? Dit was nog voor het opduiken van het Dossier Pinon. Ik vrees dat deze beerput veel dieper is dan we denken. Niemand durft het deksel te lichten. Angst voor de volkswoede.
Ik verwijs terloops ook naar de filière Bajart (zie site Tueries) en de link met Michel Nihoul.

8

Re: Pedofilie

Thanks Walter!

Re: Pedofilie

Raven, een andere getuige à charge over het thema pedofilie in de hoogste kringen was rijkswachter François Raes. Ook hij noemde namen. Verder las ik dat 'le Canard' Smets lang voor de Pinon-affaire betrapt was op overspel met Jeuniau, de vrouw van Dr Pinon. Maud Sarr heeft verklaard dat Tuna/Lydia minderjarigen 'in dienst' hadden. Lydia had een filiaal in München.

10

Re: Pedofilie

Misschien iemand wat meer info over de filière Bajart? Dank.