181

Re: Kester

Stel nu even voor dat men ging schuilen met de hulp van in opdracht handelende, onwetende militairen. Dat er een SHAPE/NATO-oefening op til was als dekking om een commando team te laten ontsnappen. Hou ook de vliegbasis van Chiévres (routeverkenning door ene Lhost) in gedachte en je hebt een ideale vluchtweg. En neen, je moet van niets verschieten, zeker niet in volle 'Koude Oorlog'! Kester en Chiévres blijven voor mij belangrijk!

182

Re: Kester

Ja Merovinger en Charlie, ik had het in de context van G15 die dan ook de persoon is aan de steengroeven waar de duikclub is, en het is niet Pilarski de G15.

Wel Charlie er zijn ruwweg 3 of zelfs 4 Golfjes rond 9 november in Aalst, dus het is een geheel kluwen. De kans dat de daders (killer, oude, reus) doorgereden zijn naar Houssiere acht ik eerder klein, maar we weten het niet. De Golf in Kester kan de tweede Golf zijn die ook op de E40 gespot is in het doorgaan. Er is immers een tweede reus in Aalst. Er is dus de 'mogelijkheid' en een grote waarschijnlijkheid dat er een tweede Golf met een grote dader was. Er is ook nog de Golf in Grimbergen dus ruwweg 4, tenzij dat de Golf (tweede) met andere bestuurders van Kester doorgereden is, en de reus in de buurt van Kester overgetapt is.

Door die tweede Golf zijn er extra mogelijkheden en misschien verklaringen. Want de G15 kan met Erps-Kwerps te maken hebben zelfs en dan is de Houssiere Golf de tweede dader wagen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

183

Re: Kester

Het is een mogelijkheid. Maar ik geloof er niet in.

184

Re: Kester

LEO wrote:

Stel nu even voor dat men ging schuilen met de hulp van in opdracht handelende, onwetende militairen. Dat er een SHAPE/NATO-oefening op til was als dekking om een commando team te laten ontsnappen. Hou ook de vliegbasis van Chiévres (routeverkenning door ene Lhost) in gedachte en je hebt een ideale vluchtweg. En neen, je moet van niets verschieten, zeker niet in volle 'Koude Oorlog'! Kester en Chiévres blijven voor mij belangrijk!

Juist Leo, natuurlijk waren er oefeningen de link tussen de G15 en Vielsam is heel sterk. Ook tijdens Overijse was rond SHAPE iets te doen, dat de Kester Golf met de G15 laatst gespot is in Kester is geen toeval. En de daders; welke schoenen hadden aan, en wat droegen ze onder lange jassen. Ze konden gewoon de Golf tijdelijk ergens verstoppen en hun vermomming afwerpen en zo zonder dat iemand iets door heeft zogezegd even schuilen in een basis.

SHAPE hoeft het zelfs niet te weten als het verpakt zit in een oefening.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Kester

Allé nu zit de G15 al in de Golf in Kester en was er een militaire oefening in het Pajottenland op 9 november 1985. Het wordt hier met de dag straffer. Niet te geloven. Wat een scenario man!

Voor mijn part wordt het hoog tijd dat er een slot komt op dit topic dat al 21 pagina's desinformatie (buiten de geduldige berichten van FreCR) bevat.

186

Re: Kester

Hoe bedoel je desinformatie. Zeg eens waar is de Golf van Aalst en hoe zit het met de Golf in Houssiere. En hoe is de grote dader G15 uit Aalst weggeraakt, al gehoord van een Golf met 2 grote daders of 4 inzittenden? En de Golf op de E40 in het doorgaan?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

187

Re: Kester

the end wrote:

Hoe bedoel je desinformatie. Zeg eens waar is de Golf van Aalst en hoe zit het met de Golf in Houssiere. En hoe is de grote dader G15 uit Aalst weggeraakt, al gehoord van een Golf met 2 grote daders of 4 inzittenden? En de Golf op de E40 in het doorgaan?

En het grondig spoorloos verdwijnen van het ganse zooitje?

188

Re: Kester

Het zooitje is niet spoorloos verdwenen, de ontvoering van Vanden Boeynants is een vederzetting. Maar wel naar het buitenland natuurlijk, zoals ik al schreef de G15 is geen Belg. Leo het zooitje is in feite nooit zichtbaar geworden omdat ze weten wat ze doen. Dit moet nu toch na al die jaren duidelijk zijn.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

189

Re: Kester

Haha, jij schrijft verhaallijnen die zelfs de andere fantasten hier laat verbleken, cobra incluis. smile FreCr & Luk; bijt op jullie tong maar probeer zo iemand niet te overtuigen; één gek kan meer vragen dan honderd wijzen kunnen beantwoorden. smile

190

Re: Kester

Weet je, er zijn meer dan 1000 topic om in inhoudelijke te posten. Het woord 'geloof' blijft maar de ronde doen, het gaat om feiten. Dat er geen accent mag gelegd worden op het feit dat ze laatst gespot zijn in Kester is straf. Dat er 4 uur later een tweede Golf opduikt in Houssière is omdat ze daar gewoon in het bos staan wachten hebben of wat. Is het verbonden om hiervoor een verklaring te zoeken, is dit echt gek? Zoek maar verder op platgelopen wegen van de voorbij 35 jaar en kijk waar je het brengt.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.