31

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Merovinger, ben er nu bezig in het aan lezen en ik vind het meer dan de moeite waard om het aan te kopen.

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Merovinger, jammer genoeg is marketing nu net mijn zwakke kant. ik heb een hekel aan show...en de dag van vandaag is alles show, perceptie. Maar op deze site en op de Tueries site wil ik wel wat info plaatsen, ik weet dat hier kritische lezers meekijken. Bovendien zit er in mijn boek echt wel relevante info. Kopen maar, zou ik zeggen wink en vooral: lezen!

Commentaar welkom.

33

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

In alle eerlijkheid: ik was eergisteren naar de boekhandel gegaan met het idee om je boek te kopen. Tot ik de turf zag liggen en kramp kreeg in m'n maag: ik zie niet in waar en wanneer ik dat in godsnaam zou gelezen krijgen. Toeval wilt dat ik deze morgen 128 kg boeken naar 't container park heb gedaan (volgens m'n ticketje). En dat terwijl ik eerder deze week al net zoveel heb meegegeven met de papier ophaling.

Ik lees meer dan ooit tevoren, maar uitsluitend op tablet/smartphone. Als ik met de trein of 't vliegtuig reis is't zoveel handiger dan een dikke turf meezeulen. Om nog maar te zwijgen van 't lees comfort: ogen moe na een drukke dag? 1 swipe en gewoon 't lettertype vergroten. Ik hou van boeken, maar de realiteit is dat ik ze toch niet meer aanraak.

Daarom is't zo jammer dat je boek nog niet digitaal is verschenen. Ik zou er zelf niet mee inzitten om er 10-20% meer voor te betalen. Zodra er een ebook versie is zal ik bij de eersten zijn om het aan te schaffen!

34

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Ik wil er nog dit aan toevoegen: vroeger werd een nieuw boek binnen mijn familie/kennissenkring vooral fysiek doorgegeven aan elkaar (i.e. 1 boek had 3-5 lezers). De laatste jaren is bijna iedereen die ik ken overgestapt naar de tablet, en als iemand nu een goed boek uit heeft dan schaffen we dit apart aan i.p.v. te delen. Ik snap dus niet waarom zo veel uitgeverijen schijnbaar niet happig zijn om een digitale versie gelijk met de fysieke versie te lanceren.

35

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Het boek pas gekocht en wat doorsnuffeld. Het beslaat mijn ganse jeugd tot m'n huidige 70 jaren. Het is verbijsterend welk nieuws je aan je neus laat voorbij rollen als jongeling en pas getrouwde.

Morgen begin ik er grondig aan!

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Bedankt voor de feedback allemaal. Ik zal de vraag omtrent een e-versie stellen aan de uitgever Van Halewyck.

Zenga, ik neem aan dat vooral de info over de Belgische Loden Jaren je interesseert. Wellicht kan je het boek uitlenen en in het Namenregister de meest relevante pagina's opsporen en lezen. Voor wie goed vertrouwd is met de dossiers Bende van Nijvel, Cools, Haemers ... valt er zeker interessante info te rapen. Het geval Felix P. is grondig uitgewerkt. Die info is nergens anders te vinden.

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Normaal heb ik altijd graag iets 'tastbaars' in de hand, maar als het op lezen aankomt toch liever digitaal via tablet.

Alvast dank bij voorbaat.

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

October 22-26, 2015 - Special Report. A little-known Israeli-Zionist power syndicate exposed

Belgian author Walter Baeyens has published an exposé of a little-known Europe-based Israeli-Zionist power syndicate titled "The elites of power. The power of the elites." The book is a follow-on to a Belgian police investigation into the business dealings of a gang of wealthy Jewish business tycoons who have engaged in deep state operations in a number of countries. The Belgian police report, called the ATLAS report, was detailed in a September 2, 2011 report by WMR.

Bron: Wayne Madsen Report

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

A 2001 Belgian police (PV 13867), unearthed in the course of Baeyens's research, documents Przedborski's links to the late international fugitive and Central Intelligence Agency- and Richard Nixon-linked Robert Vesco. Vesco was also a lieutenant of Jewish mafiosi boss Meyer Lansky.

Bron: Wayne Madsen Report | 22 oct 2015

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Iemand heeft zich grote moeite getroost om mijn boek (en mij persoonlijk) af te breken. Het is echt aandoenlijk. Zoveel woorden over een waardeloze hoop papier? Het artikel zegt meer over de schrijver ervan dan over mijn boek. Heb ik ergens een zenuw getroffen? Aandoenlijk is ook dat de blogger met valse argumenten de verdediging opneemt van Don Felix. I must be doing something right.

Mooi is wel dat het Bende-schema van Francois Raes is bijgevoegd in deze blog (in PDF). Dus daar kunnen jullie dit alvast bekijken. Of dit schema werkelijk 'niets met de Bende te maken heeft' zal iedereen zelf wel kunnen vaststellen. Francois Raes zag een duidelijke link tussen Temse (de Bende) en de bokswereld (Jos Broeders). De vraag is waarom de pers dit schema nooit heeft opgevolgd. Deze en tonnen andere info zijn voor journalisten beschikbaar in de archieven van Walter De Bock in de KUL. Wat houdt hen tegen?

» community.dewereldmorgen.be