51

Re: Ongeval

Dirty Harry, dat U anoniem wilt blijven, daar heeft niemand iets op tegen. Wat ons hier wel tegen de borst stoot, is het feit
dat U blijkbaar zaken post, die achteraf niet blijken te kloppen.

Re: Ongeval

Dirty Harry met alle respect, u wenst anoniem te blijven terwijl  u aangeeft de anonimiteit van kenza op allerlei fronten te schenden. Dus maak u bekent aan ten minste in een pb aan Kenza.

Re: Ongeval

kenza wrote:

Nog nooit had ik een verlies van zo kort mee gemaakt ! 
Ik weet nu hoe de familie van de nabestaanden moeten voelen..... Dus besef ik nu hoe machteloos de slachtoffers van de bende van Nijvel moeten zijn !! 

Destijds vond ik dit vreemde opmerkingen, zeker als je weet dat kenza ook schreef dat hij zijn overleden vriendin het 29ste Bende-slachtoffer noemde. Ik denk dat Ben deze opmerking iets te gortig vond en het heeft verwijderd. Kenza is wellicht door het grote verlies in de war was. Nu ik hoor dat er twijfels zijn bij de verhalen van kenza, wil ik dit toch even kwijt. Hopelijk zit ik mis.

54

Re: Ongeval

Zijn vriendin was garagehoudster als ik het goed begrepen heb in het krantenbericht, doch had kenza geen enkele technische kennis ter zake en dit terwijl hij die info makkelijk Kon navragen bij haar ... Hebben we hier te doen met de zoveelste aandachttrekker en fantast? Of eerder met een psychopaat? Dat kenza meer dan één profiel heeft is overduidelijk ... en dat Ben daarin meespeelde ook, aandachttrekkerij en riooljournalistiek, rare hobby en ten eerste ongepast, tja alles voor de lezerscijfers zeker?

55

Re: Ongeval

Tru Dat, als Ben het voor de lezerscijfers moest doen, dan kon hij beter deze site en forum nooit gestart zijn. Het is ook niet gepast de webbeheerder hierbij te halen, aangezien hij totaal niet verantwoordelijk is voor de Proza die sommigen hier neerpennen.

Zoals zovelen echter, heb ik ook mijn grote twijfels bij alles wat er de laatste dagen op deze pagina op dat van het "Golf Lessines" topic geschreven werd. Hier is wel een taak voor Ben weggelegd, die ons zeer snel kan bevestigen wat sommigen beweren, namelijk leden met meerdere profielen.

Ben, aan U de eer!

En als blijkt dat het inderdaad zo is, dan is er volgens mij nog een bijzondere eer aan het lid weggelegd, namelijk die aan zichzelf.

Moeiljker hoeven we het niet te maken.

Re: Ongeval

Hierbij een korte mededeling welke Ben mij gevraagd heeft om te posten:

Ben zal de zaak over de accounts van kenza en Dirty Harry bekijken maar hij kan dit, wegens afwezigheid, momenteel niet onmiddellijk doen. Dus even geduld hiervoor.

57

Re: Ongeval

coconut wrote:

Vandaag 35 jaar geleden! » Nieuws

De beelden van het journaal van toen » www.vrt.be/vrtnws/

Op weg naar een herdenking in Eigenbrakel verloor Kenza in 2015 zijn vriendin bij een verkeersongeval dewelke in zijn armen overleed.

Re: Ongeval

Respect om dan toch blijven verder te zoeken, ondanks de trieste herinnering die ermee gepaard gaat. Sterkte Kenza!

Re: Ongeval

Ik kan veronderstellen dat je op zo'n moment zegt, ik stop er mee of dat je er integendeel  nog harder tegenaan gaat. Gelukkig heb je  voor het laatste gekozen. Respect voor je moed Kenza. Blijf volhouden, ondanks de tegenkantingen die je hier soms krijgt.

Re: Ongeval

Respect, Kenza !! Jouw posts worden steeds gewardeerd!