101

Re: Patrick Pilarski

Patrick Pilarski en Patrick Haemers en ook Ghislain Hinderijckx waren ooit buren. Ook zouden er in die tijd heel wat uiterlijke gelijkenissen zijn tussen Patrick Pilarski en Patrick Haemers.

Re: Patrick Pilarski

Uit welke bron komt deze informatie Kenza?

103

Re: Patrick Pilarski

vleermuisje1971, bronnen worden niet vrijgegeven of ze komen uit bv. krantenartikel of gepubliceerd boek en doe je min of meer aan een boekbespreking. Ook geef ik toe dat ik al veel info van bepaalde auteurs heb. Maar de info dat Patrick Pilarski en Patrick Haemers en  Ghislain Hinderijckx ooit buren waren klopt 100%. Ook in die periode was de uiterlijke gelijkenis tussen Pilarski en Haemers enorm. Het puzzelen laat ik aan jullie over. Maud Sarr, Moussa, Ghislain Hinderijckx die vermoord wordt gevonden in Veurne, wapens Adinkerke.

Re: Patrick Pilarski

Kenza, ik was alleen benieuwd naar een adres van de genoemde. Misschien kunnen forumleden daar wat mee. Kan je ook uitleggen waarom het belangrijk is dat Haemers en Pilarski op elkaar leken?

105

Re: Patrick Pilarski

Ik denk ook dat sommige forumleden hier wat aan hebben! De reden waarom het belangrijk is dat waarschijnlijk Pilarski daar wat op ingespeeld heeft, bv. dat David Van den Steen Haemers herkent.

106

Re: Patrick Pilarski

Buren in zelfde stad, wijk, of straat? Naast elkaar? Kun je het adres kwijt?

Re: Patrick Pilarski

Net zoals Chemin Royal ook een adres is met heel wat toevalligheden. En nog steeds gebruikt door een naam uit het dossier voor bedrijfjes van bedenkelijke aard. Ondanks er op dat adres enkel nog ruïne staat dacht ik.

Maar op 1 persoon van Franstalige forum na besteed er niemand aandacht aan, nochtans toch ook link met grensstreek Frankrijk/West-Vlaanderen/Henegouwen.

108

Re: Patrick Pilarski

Met buren bedoel ik paar huizen van elkaar!

109

Re: Patrick Pilarski

Ok, bedankt, dat is inderdaad behoorlijk opmerkelijk. Mogen we weten waar de info vandaan komt (ten minste, als je geen probleem hebt met het vrij geven van de bron hiervoor)? Of wat de straatnaam en gemeente waren, alsook de periode? Als dit zo is moeten we misschien toch eens wat dieper graven...

110

Re: Patrick Pilarski

De straatnaam weet ik niet maar het was in de gemeente Grimbergen begin jaren '80, voor de overvallen op Delhaize. De link naar WNP is niet ver weg. Maar het zoeken laat ik aan jullie over, dat is niet mijn terrein.