131

Re: Patrick Pilarski

Pilarski zou de wapens die hij moest dumpen van een garagist in Meise.

132

Re: Patrick Pilarski

De garagist uit Meise dat de wapens aan Pilarski heeft gegeven was samen met zijn broer lid van WNP.

133

Re: Patrick Pilarski

Graag een bron van deze informatie aub.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

134

Re: Patrick Pilarski

Ben deze info klopt 100%, ik heb je de bron per mail gestuurd.

135

Re: Patrick Pilarski

Hemelrijck = garagist = wapens = Meise = Pilarski.

136

Re: Patrick Pilarski

De foto die genomen is met Patrick Pilarski aan de rots is genomen met een iPhone 5s of er is een foto van een foto genomen. Je kunt zelfs de locatie van de foto traceren.

137

Re: Patrick Pilarski

Elke digitale foto heeft zogenaamde Exif-metadata, tenzij je die expliciet wist. En die is heel makkelijk te veranderen. Als je bv. een foto neemt van een krantenartikel met je smartphone, en je gebruikt een app om die mooi uit te snijden, dan is er veel kans dat die app de Exif data van je smartphone overneemt.

Het enige relevante hier zou de Exif-data kunnen zijn van de originele digitale foto. Omdat als die bv. met een iPhone 5s is getrokken dit zou aantonen dat hij minstens nog in leven was in het najaar van 2013 (release datum van 5s volgens Wikipedia).

Maar aan zijn coiffure te zien lijkt mij dat eerder het eerste deel van de jaren 90 te zijn.

Re: Patrick Pilarski

Dit lijkt me ook eerder foto uit late jaren 80 of 90.

Hoe is men aan die foto's geraakt? Ex-vriendin of uit bezittingen van zijn ouders? Of gewoon uit zijn dossier een foto gemaakt.

Ik vind deze persoon toch wel interessant, en zou ook graag te weten komen of hij vertrouwd was met entourages van o.a. Podevijn, Farcy, Brakel/Geraardsbergen. Ik kan me niet de indruk ontdoen dat "Bende van Nijvel" werd gebruikt om bepaalde "belangen" te verdedigen, afpersing, drugstrafiek, wapen- en uraniumtrafiek, ...

En dat men bepaalde gangsters en WNP'ers "gebruikt" heeft om dit te verkrijgen. Deze weten volgens mij zelf niet 100% hoe de vork in de steel zit, wat uiteindelijk ook de bedoeling was.  In te end draait alles om geld en herverdeling of behoud van de macht.

Ook bij terreurorganisaties zijn de soldaten niet meer dan simpele idealisten die gewoon ergens willen bij horen, en daar maakt men maar al te graag gebruik van.

kenza wrote:

Hemelrijck = garagist = wapens = Meise = Pilarski.

Het zou dan ook interessant zijn of al deze garagisten (Hemelrijck, Podevijn, De Schepper, ...) met elkaar in contact stonden. En hoe dicht ze stonden bij kliek:

  • Brakel/Geraardsbergen (en hoe hecht relatie was met Colruyt, Lison net als Farcy en Otten ook antiek en Oosterse voorwerpen, vliegtuigpiloten, Kliek VDB, drugs for weapons, relatie ARI?..)

  • ARI (veel leden in Aalst periode overval)

  • Farcy (DEA, en hoe dicht stond hij bij ARI, Lekeu, Pilarski, extreem-rechts, close met bendes Haemers/De Staerke, prostitutiemilieu, antiek,...).

139

Re: Patrick Pilarski

kenza wrote:

Patrick Pilarski was 1 meter 89 en reed in zijn jaren met een Suzuki GSX-R.

Is dat een type waar je mee kan motorcrossen? Algemener: is Pilarski in verband te brengen met motorcross?

140

Re: Patrick Pilarski

Guy Ergo is Houtvenne. Afstand Houtvenne - Kampenhout is klein. Kan Guy Ergo de mededader van Pilarski zijn geweest bij de overval in Kampenhout? Zie oud krantenartikel in post 12.