171

Re: Jef Vermassen

Ik begrijp de Palstermans maar al te goed, uw vader wordt vermoord en je krijgt van niemand antwoorden en wordt je heel kwaad. Ik zou dat ook zijn. Maar Vermassen is nu eenmaal een advocaat en dit had niet moeten gebeuren maar Vermassen kan niet anders dan hem indekken o.a. omdat hij nu eenmaal het vertrouwen heeft en mensen hem raadplegen met cruciale info. Nogmaals, voor Vermassen gebeurde er niets! De partijen zouden beter terug rond de tafel zitten. Zij zijn niet de vijand maar de Bende van Nijvel.

172

Re: Jef Vermassen

LEO wrote:

Bedankt Bossi, maar wat is het probleem dan? De brief gaat sowieso in het dossier terechtkomen. Of claimt mstr Vermassen dat de brief zijn eigendom is?

Ik ken momenteel het standpunt en de beweegredenen niet van de houding dat Mstr. Vermassen daarin aanneemt. Dat er delicate en gevoelige informatie aanwezig is blijkt uit zijn contact met de Stafhouder van de Orde der Advocaten.

Re: Jef Vermassen

Ondertussen is al bekend dat de fruit en groentehandelaar die in het Leuvense ziekenhuis op hoge leeftijd gestorven is zijn loods verhuurde aan de Bende van Nijvel vlak voor de overval in Overijse. Geeft weeral mogelijkheid voor de mensen die routes uitstippelen!

» Nieuws

174

Re: Jef Vermassen

Zou interessant zijn om te weten of Lucien Desmet (de groenteboer) Hendrik Rauwens gekend heeft.

175

Re: Jef Vermassen

Die foto van Philippe De Staerke, zie topic over de voorbereiding voor Aalst: “Clayton van Dallas, maar dan jonger.” Als dit waar is, dan zat Dendermonde er nog dichter bij dan we dachten. De Staerke als verkenner/planner.

176

Re: Jef Vermassen

Roterende bendeleden, roterende wapens. Wat mij opvalt is dat al de overvallen warenhuizen zeer goed gekend waren bij minstens 1 lid van de Bende van Nijvel. Dat er ook vaak een hangaar in de buurt was die er ergens iets mee te maken had. Zal wel te maken gehad hebben met de vluchtroutes zeker aangezien er toen geen GPS en geen GSM was. En blijkbaar werden voor of na overvallen zelfs cafés en frietkoten in de buurt bezocht. Wie zou dan die hangaar in Overijse gaan huren zijn?

177

Re: Jef Vermassen

Volgens de zoon zou het om een Algerijn, genaamd M., gaan. De intussen overleden vader zou leden van de Bende De Staerke herkend hebben en zou dit ook aan de Delta-cel gemeld hebben. Na overheveling van het dossier naar Charleroi werd het spoor niet langer gevolgd.

178

Re: Jef Vermassen

Jongens toch... Ik citeer Bossi op het forum:

"Schriftelijke eigenhandige verklaringen en getuigenissen die geen gevolg kennen noch enig verder verhoor is geen nalatigheid of een vergetelheid. Het heeft een duidelijk opzettelijk karakter met een aanwijsbaar resultaat dat we tot op heden kennen. Ontegensprekelijk dat er een maffia heerst achter onze schermen."

En ik citeer justitiewatcher Jan Nolfs bij de voorstelling van Fortisgate:

"Laat dit boek brave burgers wakker maken, want we staan allemaal ooit, voor iéts, voor dat loket waar een rechter zit. We verdienen die dag beter behandeld te worden dan Fortis."

Indien ik op dit moment de belangrijkste magistraat van het land was zou ik ontslag nemen. Zeker weten. Wie controleert wie daar eigenlijk? Staat er daar nu echt achter iedere deur een man met een stok die HALT roept als je op weg naar de waarheid bent.

"Si on me lesse faire", zijn wij dat dan allemaal vergeten? Zouden we hier niet beter een petitie starten of een vorm van burgerlijke ongehoorzaamheid bedenken totdat er ergens een begin van oplossing komt. Komaan zeg, blijven jullie dit dan echt pikken?

179

Re: Jef Vermassen

P-51 wrote:

Volgens de zoon zou het om een Algerijn, genaamd M., gaan. De intussen overleden vader zou leden van de Bende De Staerke herkend hebben en zou dit ook aan de Delta-cel gemeld hebben. Na overheveling van het dossier naar Charleroi werd het spoor niet langer gevolgd.

Madani Bouhouche was van Algerijnse komaf.

180

Re: Jef Vermassen

Leo, ik denk dat je juist bent!