Re: Jef Vermassen

Daarom is het belangrijk dat we hier niet verslappen Kenza. Het platform dat Ben ons hier aanbied is een erorme databases die nooit meer verloren gaat en natuurlijk weten we het niet, maar vermoeden we het. Met respect voor elkaar, ook voor de kritische formleden zal uiteindelijk zijn vruchten afwerpen. Compliment aan Ben voor zijn geduld de laatate maanden.

192

Re: Jef Vermassen

Ik vind dat een sensationele titel voor wat Vermassen echt zegt: hij heeft vertrouwen in het nieuwe onderzoeksteam, kent er verschillende onderzoekers van (die laten zich niet doen) en blijft hoopvol. Als het éne na het andere lek uit het nieuwe onderzoeksteam de pers zou halen zou ik me pas zorgen beginnen te maken.

Vergelijk het met Mueller in de VS. Daar komt bijna geen nieuws vandaan, zijn er geen lekken. Maar als er nieuws komt dan is het met een duidelijke aanklacht en met een goeie reden. Die halen in alle stilte resultaten, en zo hoort 't te zijn.

193

Re: Jef Vermassen

Vermassen weet wie er achter zit en is overtuigd van de Roze Balletten. Ook zijn er nog een 3-tal hoge piefen in leven die hier achter zitten.

Re: Jef Vermassen

Hij weet dan vooral wie de Bende van Nijvel-zaak destijds in de doofpot heeft gestopt lijkt me. Die hoge piefen zullen aanwezig geweest zijn op de seksfeestjes, daar is alles gefilmd om later te gebruiken als chantagemiddel tegen die hoge piefen opdat ze gewillig zouden luisteren en dekseltjes dichthouden waar nodig lijkt me.

195

Re: Jef Vermassen

Ik versta die reactie niet van David Van de Steen/Vermasssen. Het nieuwe team is nog maar net vertrokken en ze spreken al dat honderden tips liggen te rotten en een doofpotoperatie. Geef die mensen nu een beetje tijd/krediet aub.

Re: Jef Vermassen

Precies zeno. Heeft inderdaad tijd nodig. Wel jammer dat David met dat gedoe hier weg is. Andersn hadden we kunnen vragen naar die hooggeplaatste dwarsliggers.

197

Re: Jef Vermassen

Ik denk dat iedereen benieuwd is wie de hoge piefen zijn! Het moet een zeer machtig orgaan zijn, net zoals de kerk. Het maakt het land heel ongeloofwaardig en stimuleert de corruptie.

198

Re: Jef Vermassen

Vermassen ga je niet snel kunnen "pakken op zijn woorden". Hij weet zeer goed wat hij zegt, en daar is altijd over nagedacht en altijd gewikken-en-gewogen. Hij flapt er niet zomaar wat uit maar is een krak in iets zeer eenvoudig en spontaan te vertellen terwijl het wellicht zeer goed voorbereid is. Let wel op, lees (of luister) altijd zéér goed naar zijn zinnen, elk woord is belangrijk in zijn zinnen, anders zou hij dat woord niet gebruiken.

Als Vermassen zegt: Ja, ik denk dat ik weet wie achter de Bende van Nijvel schuil gaat dan is dat woordje denk een zeer belangrijk woordje.

Non semper ea sunt quae videntur

199

Re: Jef Vermassen

Was het niet Vermassen die met verhaal van 'de reus' Bonkoffsky de media haalde?

200

Re: Jef Vermassen

Vermassen heeft toch niet gelogen? Bonkoffsky heeft toch echt bekend.