Re: Jef Vermassen

Ik denk dat Jef Vermassen best eerst eens het dossier in Charleroi gaat inkijken vooraleer hij nog eens grote uitspraken doet. Had hij dat gedaan dan had hij kunnen lezen hebben dat er wel degelijk onderzoek is gevoerd op Bonkoffsky maar dat er geen match is met het speeksel en de vingerafdrukken uit het dossier. Vermassen heeft zondag in de Zevende Dag zelf toegegeven dat hij het dossier niet wil gaan inkijken omdat hij wil vermijden dat ze hem zouden kunnen betichten van perslekken. Op wat baseert hij zich dan om zijn client te verdedigen? Ik zou hem niet moeten hebben als advocaat hoor.

En oh ja, als hij dan info of tips binnenkrijgt op zijn kabinet via mail of brieven dan vernietigd hij dat meteen! Wablieft?!

Re: Jef Vermassen

LEO wrote:

En het Rijkswachtblog op Seniorennet van Leon De Winter dat er mee stopt!

Als ik het goed begrepen heb is Leon getroffen door een hersenbloeding, al voor de heisa van de week.

33

Re: Jef Vermassen

ctrix wrote:

Zou de plotse dood van de grondlegger van de politiehervorming, de man die de rijkswacht dus ahw afvoerde, toeval zijn? Net een paar dagen nadat Vermassen begint te stoken en een paar dagen voordat plots de/een reus ontmaskerd wordt ...

Dat vraag ik me ook af. En de panne van Vermassen op 25/10/2017? Typisch Tesla of een waarschuwing?

34

Re: Jef Vermassen

kleur wrote:

En de panne van Vermassen op 25/10/2017? Typisch Tesla of een waarschuwing?

Er is ook nog een 3de optie, dat hij gewoon autopech had, zoals zoveel mensen wel eens autopech hebben. Dus niet typisch Tesla noch waarschuwing. Man man man toch.

35

Re: Jef Vermassen

Jef Vermassen haalt zwaar uit na nieuws Bende van Nijvel: “Geheim van het onderzoek soms wapen tegen de waarheid”

Advocaat Jef Vermassen, die slachtoffers van de Bende van Nijvel vertegenwoordigt, haalt zwaar uit en zegt dat het geheim van het gerechtelijke onderzoek gebruikt wordt als “een wapen tegen de waarheid”. Hij verbaast zich er ook over dat er zo lang niets is gedaan met de informatie over de Aalsterse rijkswachter die op zijn sterfbed bekende dat hij “de Reus” van de Bende van Nijvel was.

Lees hier het hele artikel » Nieuws

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Jef Vermassen

Jef Vermassen: "Ik heb een brief gekregen van een Bendelid met de namen van de leden. Die werd door het parket te laat geopend." » twitter.com/De7deDag

Re: Jef Vermassen

Vermassen: “Mensen in nette burgerpakken achter de Bende” » Nieuws

Re: Jef Vermassen

Wordt nu echt spannend louisfrancois, gezien mijn gebrekkig Frans. Hoe is de opinie op jullie Franse site?

Re: Jef Vermassen

We hebben geen opinie. We wachten als allemaal...

40

Re: Jef Vermassen

Volgens advocaat Jef Vermassen is er een gouden tip binnengestroomd over de Bende van Nijvel. “Ik denk dat die tot een doorbraak zal leiden”, klonk het bij VTM Nieuws.

Vermassen is de raadsman van slachtoffer David Van de Steen. Vanmiddag vertelde hij bij VTM dat de hernieuwde aandacht voor het dossier van de Bende een gouden tip heeft opgeleverd. “Veertien dagen geleden is er een verklaring afgelegd die van zeer doorslaggevende aard is”, aldus de advocaat. Wat de tip precies inhoudt, dat laat hij in het midden, maar hij meent wel dat ”dit kan verklaren hoe het mogelijk is dat zo’n aanslag gebeurt zonder dat de politie tussenbeide is gekomen.”

Hij is ervan overtuigd dat de waarheid nu aan het licht zal komen. “Of we alle details zullen kennen, dat weet ik niet, maar ik ben al zeer gelukkig dat het onderzoeksteam uitgebreid is. Negen mensen, dat is niet min. En ze brengen verschillende invalshoeken van verschillende niveaus. Ik heb er vertrouwen in.

Volgens de advocaat zijn er zeker nog betrokkenen van de zaak in leven, en dat kan gevaarlijk zijn. “Dat is altijd gevaarlijk op dat niveau”, zegt Vermassen. “Als die mensen in het nauw komen… Wat ons betreft: wij hebben ons werk gedaan. Alle verklaringen zijn weg, bij ons is niks meer te vinden, ook niet bij mijn cliënt. Nu is het aan het onderzoeksteam om daar verder aan te werken. We zullen wel het dossier opvolgen, om er zeker van te zijn dat alles onderzocht wordt.”