1

Topic: Christiaan Bonkoffsky

Verschillende bronnen vandaag in de krant spreken over een zekere C.B. Helaas, zijn deze bronnen (VTM/HLN) nu niet bepaald bronnen die het moeten hebben van hun neutraliteit; en kan men ze al eens in verband brengen met sensatie ...

Volgens Het Laatste Nieuws nam een familielid van de Aalsterse C.B. een jaar geleden contact op met de federale gerechtelijke politie. "Vlak voor hij in mei 2015 stierf op zijn 61ste, heeft hij zijn geheim verteld", zei het familielid. "Hij was 'De Reus' van de Bende van Nijvel."

Hoe dan ook, wat opzoekingswerk, op basis van de informatie die voorhanden is, bracht me naar deze website » blog.seniorennet.be/rijkswacht

Kwam deze naam al eens voor ooit? Op basis van de zoekfunctie op deze website, alvast niet. Hoe betrouwbaar is deze getuigenis?

Re: Christiaan Bonkoffsky

Deze man heeft nog een Facebook-pagina » www.facebook.com

Eén van zijn 3 vrienden heeft het nieuws al opgepikt.

3

Re: Christiaan Bonkoffsky

dhrlanden wrote:

Deze man heeft nog een Facebook-pagina » www.facebook.com

Daar staat Chris Van Den Steen tussen. Is dat toeval, of is dat effectief familie van David?

Re: Christiaan Bonkoffsky

Volgens familienaam.be waren er in 2008 283 Van den Steen's in Aalst; op zich kan dit dus toeval zijn ...

Re: Christiaan Bonkoffsky

Is het wel zeker dat het om die persoon gaat, want in sommige media is sprake van K.B.?

6

Re: Christiaan Bonkoffsky

Lijkt me wel raar dat iemand van zijn leeftijd een filmke zou posten van Dimitri Vegas en Like Mike.

7

Re: Christiaan Bonkoffsky

karatekid wrote:

Is het wel zeker dat het om die persoon gaat, want in sommige media is sprake van K.B.?

Ik heb toch sterke vermoedens. Zie ook » blog.seniorennet.be Op basis van de reacties aldaar, wordt er ook verwezen naar Groep Diane ...

Re: Christiaan Bonkoffsky

Uit een Facebookpagina van de lokale politie Aalst begrijp ik dat deze man op het moment van zijn dood in 2015 politieman in Aalst was?! Voor mij persoonlijk zou het veel verklaren. En voor NietSimpel ook. Ook nog even in herinnering brengen dat de waterkasteelman van Moorsel ooit de reputatie had van werkelijke baas van de politie van Aalst.

Re: Christiaan Bonkoffsky

Die man C.B. zou Christiaan Bonkoffsky kunnen zijn maar die is dan ook terug te vinden als Chris en Kris. Hij zou dan de man met piratenhoed zijn op de foto. Lijkt inderdaad wat op de robotfoto.

» blog.seniorennet.be

10

Re: Christiaan Bonkoffsky

Willy Michiels?