101

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

P-51 wrote:

Misschien moeten we iedereen het voordeel van de twijfel gunnen want meer zit er ook niet in, denk/vrees ik. Ik ben ook heel sceptisch maar dat blijft i.m.o. een gezond uitgangspunt.

Ik denk dat u veel ontgaat wat op de achtergrond meespeelt. Ten eerste onderzoekt men elementen in Vlaanderen die echt wel van belang zijn. Het extreem rechts spoor komt boven met de Vlaamse link. Tevens is het de tactiek van de rechterzijde om steeds slachtoffers zonder enig bewijs te koppelen aan de meest absurde verhalen. Die absurde verhalen gaan uit van een mega complot en is totaal niet gebaseerd op dossier kennis waardoor het onderzoek verzand. De weigering om inhoudelijk en feitelijk te werken en tot logische conclusies te komen gaat meestal gelijk met het rondstrooien van losse verhalen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

102

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Jouw bevindingen zal ik dan met veel interesse lezen want dat er mij veel ontgaat/ontgaan is, stel ik niet in vraag ... of misschien juist wel ? Veel geblaat, weinig wol en veel schapen zijn misschien wel dood maar niet alle wolven. Ik blijf sceptisch.

103

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Tru Dat wrote:

Beste oprichters,
Wat jullie nodig hebben is structuur.
Je kan wel kakelen en zelfs eieren leggen maar als die misvormd zijn zal niemand ZE kopen.
communiceer duidelijk inhoudelijk en gestructureerd.
Bouw een duidelijke daadkrachtige en weldoordachte structuur op.
Vraag de hulp van Ben om dit topic te wissen want het slaat nergens op en is niet bevorderlijk voor de geloofwaardigheid van deze site noch van de vzw.
Start met de goedkeuring van Ben een nieuw topic VZW waarin enkel door 1 woordvoerder na overleg gecommuniceerd wordt.

Maak 2 chatsites aan om mensen van het initiatief op de hoogte te brengen.
Je kan mensen aanspreken via forum mail.
Alvorens op postings te reageren overleg je en een woordvoerder antwoord.

Waarom 2 chatsites?
De communicatie onderling loopt mank zie resultaat hierboven .
De eerste chatsite :
Daarin is iedereen welkom en kan je toetsen wie wel of niet past in jullie structuur.
De tweede chatsite om inhoudelijk en eventueel met paswoord leden toe te laten te communiceren over de inhoud werking enz van de vzw.

Bepaal duidelijk beheerst en weldoordacht rationeel een strategie.

Start met een feitelijke vereniging doe niets overhaastdit moet niet officieel en kan anoniem.noem het een denktank...

Als jullie klaarheid en overeenkomst hebben wat betreft de inhoud de structuur en het financieel aspect en het actieplan richt dan een vzw op.

Duid 1 woordvoerder aan om na overleg te communiceren.
Daarme vermijd je dat het onoverzichtelijk wordt en kom je professioneel over.
Communiceer altijd positief beheerst en inhoudelijk.
Val niemand persoonlijk aan want dan bederf je het imago van de vzw en de geloofwaardigheid.

Negatieve comments kan je ombuigen door deze mensen uit te nodigen op chatsite 1 en ZE daar te overtuigen van jullie goede bedoelingen.
Kan je ZE niet overtuigen dan blijft jullie topic hier op deze site toch netjes .

Geef enkel correcte en positieve info op dit kanaal door 1 woordvoerder .
En desalniettemin vergeet niet desondanks wat ik hierboven lees je hebt iedereen nodig al was het maar voor de publieke opinie.

Succes

Volkomen gelijk! Maar je moet altijd waakzaam zijn want er zijn bepaalde instanties die hier kunnen " meelezen", dus niet via www zou ik zeggen.

104

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Wil er mij iemand heel kort uitleggen wat hier de bedoeling van is ??
Is dit een manier om gegevens van forumleden te bekomen ?

Ik zie het nut niet we hebben toch het forum met een top moderator

105

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

SV is geen goeie nickname, Cobra indachtig. Tenzij ik een vleugje humor over het hoofd gezien zou hebben ...

106

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Belgische F16's onderscheppen Russische bommenwerpers. U begrijpt dat we nu belangrijkere interventies hebben? Is er een arts aanwezig? We verplaatsen ons nu verder in bourkas.:)

107

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

En bij deze verzoek ik Ben om een slotje te plaatsen op dit topic .

108

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Bossi wrote:
De Basis wrote:

Daarmee laat je rustig de rest van het forum weten dat jullie goeie vriendjes zijn

Dit is een verkeerde gedachte, maar ik begrijp.

Wel bossi, wat weet je al ondertussen over me? Was het interessant?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

109

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Bossi wrote:

Uw ondankbaarheid en opmerkingen zouden wel eens een gans andere wending kunnen aannemen ten gevolge van uw gefrustreerde opmerkingen.

Mag ik er ook nog eens op wijzen dat je zulke uitspraken doet naar mij toe, en dit voor een agent in functie op een openbaar forum. Plus het vissen naar gegevens. Laat me raden je hebt heimwee naar de rijkswacht?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

110

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Laat je niet vangen The end.
Hij slaat links om rechts te weten.