41

Re: TV-Gids

Rogge... pfff

42

Re: TV-Gids

Donderdagavond op VTM in het programma Kroongetuigen het 1e deel van een terugblik op de zaak Dutroux » vtm.be/de-kroongetuigen

43

Re: TV-Gids

Volgende week op Canvas: We were Gladio » www.canvas.be

Na afloop van de Tweede Wereldoorlog richtte de NAVO een geheime organisatie op waarvoor burgers gerekruteerd en opgeleid werden in heel Europa. Hun missie: een eventuele communistische invasie van West-Europa te stoppen. De operatie stond bekend als Gladio of het Stay Behind-project. Toen de Italiaanse tak van de organisatie in de jaren '90 ontdekt werd, weigerde de NAVO elke commentaar, archieven bleven verzegeld en de geheime agenten waren gebonden door een eed van stilte. Tot nu. In deze film onthullen agenten en commandanten van Stay Behind in Italië, West-Duitsland, België en Luxemburg de waarheid over het best bewaarde geheim van de Koude Oorlog.

  • Duur: 53 minuten

  • Op tv: Woensdag 10 december om 21:30

  • Op tv: Donderdag 11 december om 17:50

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

44

Re: TV-Gids

Zal die reportage over Gladio toevallig online te zien zijn? Ik heb al lang geen kabel meer (geen nood aan Familie en Belgisch 'nieuws').

Hardcore 4 life

45

Re: TV-Gids

Moest dat het geval zijn, dan zal je de link hier kunnen vinden. Ik hoop het, vermits ik ook geen tv heb.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

46

Re: TV-Gids

De documentaire is te bekijken op YouTube, maar het is wel ingesproken in het Pools. Op de site van de producer vind je ook een trailer (klik op de afbeelding) » www.gaea.it

47

Re: TV-Gids

Ter Zake heeft een korte reportage getoond over de documentaire » www.deredactie.be
Let u vooral op de arrogantie van Albert Raes, gewezen hoofd van de Staatsveiligheid.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: TV-Gids

Op welk kanaal wordt die reportage vandaag uitgezonden?

Re: TV-Gids

Heb ook al gezocht de TV gids van mijn TV maar vind het nergens terug. Misschien heeft de uitzending op canvas over koningin Fabiola er iets mee te maken.

De grote Manitou ziet alles

50

Re: TV-Gids

Vanavond op NPO 2: The notorious Mr. Bout

De naam Victor Bout zal altijd verbonden blijven met die van Nicolas Cage, die in de huid van de wapenhandelaar kroop voor de film Lord of War. De documentairemakers Tony Gerber en Maxim Pozdorovkin kregen toegang tot het door Bout zelf geschoten videomateriaal over zijn criminele activiteiten en zochten hem op in de gevangenis.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube