11 (edited by patrickhaemers 08-12-2008 19:47)

Re: Nr. 10 & 14

4, 10, 14 zouden dezelfde kunnen zijn. Type zuiderling (1 van de De Staerke clan, zoals ik ze gezien heb in Brussel)? 21 zou ook dezelfde kunnen zijn maar dan met flink gegroeid haar, want dat type haar word niet lang, maar word een dikke bos haar, of pruik, maar zelfde blik. En die moedervlek ja, was die er echt?

Re: Nr. 10 & 14

Als het Lekeu is, is het toeval dat hij in '97 van de aardbol verdween, of had het met deze foto te maken?

13

Re: Nr. 10 & 14

Welke naam zouden we bij deze man (kunnen) zetten van onze verdachtenlijst?

Re: Nr. 10 & 14

Ik zou hier zeker Lekeu bij zetten.

Re: Nr. 10 & 14

Lijkt me wel wat op Mendez als ik de foto van Renne zie die hij bijgevoegd heeft bij Bouhouche en Beijer.

16

Re: Nr. 10 & 14

patrickhaemers wrote:

Ik zou hier zeker Lekeu bijzetten.

Ja, dat dacht ik ook maar was Lekeu in 1985 in ons land? Oké dat is misschien moeilijk te bewijzen maar heeft hij kunnen bewijzen dat hij toen niet hier was, want deze persoon is volgens getuigen de killer en komt zowel in Bende 1 als Bende 2 voor.

Re: Nr. 10 & 14

Denk dat hij hier was, maar we zullen het nooit meer te weten kunnen komen.

18

Re: Nr. 10 & 14

Renne wrote:

Ja dat dacht ik ook maar was Lekeu in 1985 in ons land?

Hij is in mei 1984 naar de VS gevlucht met de vriendelijke hulp van de Amerikaanse autoriteiten.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

19

Re: Nr. 10 & 14

Eric Bairiot uit Thuin schrijft Guy Bouten dat hij met grote zekerheid de robotfoto's nummer 10 en nummer 18 kan identificeren. Het zijn kennissen van Jean Bougerol. Bairiot is via zijn grootvader aangetrouwde familie van de tweede echtgenote van Bougerol, een apothekeres uit Marchienne-au-pont. Toen hij tijdens een familiefeest de majoor hierover aansprak, verbrak deze familietak alle banden banden met hem.

Hij deed zijn verhaal bij de Cel Waals Brabant maar men stelde geen pv op. Ook bij zijn buurman procureur-generaal Demanet ving hij bot. Hij is ontgoocheld in justitie, daarom geeft hij me de namen van de twee Bendeleden. M.W. werkte in Brussel als ambtenaar en A.H. was de zoon van een rijkswachtofficier met wie hij samen in de klas zat maar die het nooit verder bracht dan bodyguard van de Franse charmezanger Claude François.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Nr. 10 & 14

Een samenstelling van verschillende robotfoto's, de witte achtergrond is transparant gemaakt zodat ze over elkaar geplaatst kunnen worden om te vergelijken. Deze robotfoto's zijn van de 'leider', in het topic Overzichtsschema.

Probeer de robotfoto's aan wapens en gedragingen te koppelen. Volgens mij tonen robotfoto's 10, 14, 15, 4, en 21 zeer sterke gelijkenissen.

https://lh3.googleusercontent.com/-w4MTJGRLIsY/U1D-eC2blWI/AAAAAAAAAPE/NXbWDb02N5Y/s711-no/robotfotoCompositie+tekst.jpg

Dit is een grotere versie van 10 + 14 over elkaar geplaatst, deze daders is op een 4 maand tijd vermagerd en had op 14 februari 1983 een blekere kleur dan in Waver.

https://lh6.googleusercontent.com/-_TMADUiCu9E/U1D1RoedfZI/AAAAAAAAAOo/fEfZqMuGkuc/w436-h556-no/robotfotoCompositie10_14_2.png

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.