231

Re: Agenda

Vergadering? Maar ga een dezer weekends is naar dat spookhuis gaan zoeken.

Re: Agenda

Vergeet niet uw kapmes mee te nemen om u een weg door de bramenstruiken te kunnen banen. Met een houweel en een schep kunt u eddy vosje spelen, en vergeet vooral de metaaldetector niet. Voor je het weet sta je met hulzen van de killer in uw hand. Of was het nou toch een ander huis.

233

Re: Agenda

Een dezer dagen ga ik er naar toe om wat speurderswerk te verrichten smile, indien iemand interesse (geronimo) om mee te gaan, hoor ik het graag! Pick up mogelijk als je op mijn reisweg zit. Wil het huis vinden en de ook in de buurt liggende oude steengroeve!

noorderling wrote:

Vergeet niet uw kapmes mee te nemen om u een weg door de bramenstruiken te kunnen banen. Met een houweel en een schep kunt u eddy vosje spelen, en vergeet vooral de metaaldetector niet. Voor je het weet sta je met hulzen van de killer in uw hand. Of was het nou toch een ander huis.

Er staan misschien enkele huizen, maar vol staat het zeker niet! En Eddy Vosje spelen? Denk het niet want van waardeloze zaken hou ik niet! In de winter is een bos veel gemakkelijker toegankelijk dan in de zomer wanneer er varens en bramen staan. smile

234

Re: Agenda

Vergeet je vergrootglas niet!

Re: Agenda

Ruïnes in het bos zijn paradijsjes voor vleermuizen. Een paar kaplaarzen zou zeker niet misstaan.

236

Re: Agenda

Zal mijn geruite pet ook opzetten!

237

Re: Agenda

airo 240, laat maar iets weten als je gaat.

238

Re: Agenda

geronimo, ja weer even verschrikkelijk druk gehad met feestdagen! Wil toch ergens eens gaan kijken, maar je zit wel een verschrikkelijk eind weg denk ik?

Re: Agenda

Voor de stappers onder jullie die het bos en de regio rond het bos nog niet verkend hebben, wordt er op 16 april 2014 een stevige wandeling van 23,6 km georganiseerd. Let wel op voor mogelijke schietoefeningen in het bos en voor blaren aan je voeten! Is het nog ver? lol

Meer info » www.midweekstappers.be

Re: Agenda

Morgen is er opnieuw een wandeling met start vlakbij het bos. Ik heb deze vorig jaar meegedaan en is echt de moeite waard. Er was toen ook BBQ en als je graag een pintje drinkt neem je best een BOB mee. wink

Zondag 4 mei 2014 ... ik denk dat je van
Adres: Domaine Mon plaisir, allée de la Dinzelle 100, 7090 Braine-Le-Comte.
Afstanden: 5km - 10km - 20km.