241

Re: Feedback

Inderdaad, de oprichter van deze site heeft niets met het CBW of dergelijke te maken, en pretendeert ook niet door middel van deze site de oplossing op termijn te kunnen aanreiken. Enkel bijdrage leveren opdat deze zaak niet vergeten word, en mensen er toe bewegen mee te denken, en/of informatie die zij hebben te melden, hier, of bij voorkeur CBW.

Daar ik de beheerder van de site al ontmoet heb, kan ik dit met zekerheid zo stellen.

242

Re: Feedback

coconut wrote:

Een zeer concrete vraag en mss staat ze niet eens op de juiste plaats. Wie voelt er zich geroepen of heeft tijd om mij uit te leggen wat eigenlijk het doel van dit forum is.

Ik kan weinig toevoegen aan het antwoord van Raf en Tru Dat. Voor de volledigheid, het antwoord op die vraag heb ik heel lang geleden eens opgeschreven » Info

vleermuisje1971 wrote:

Volgense vraag: als je inlog kom je terug in een heel ander post, als je dat niet ziet plaats je verkeerd. Vandaar een aanwas van verkeerd geplaatste post.

Ik geloofde het eerst niet toen ik het las maar heb het een paar dagen geleden ook eens meegemaakt. smile Staat genoteerd, maar niet heel hoog op mijn to do-lijst. Met wat geluk lost het probleem zichzelf op. smile

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

243

Re: Feedback

Vandaag onder de rubriek Hypothese de zoveelste woordenwisseling tussen forumleden waarvan de laatste zin die ik las was "ga janken in de feedback". Eigenlijk moet ik Zeno gelijk geven. Ik ben de forumregels nog eens gaan herlezen en begrijp dat dit forum een dubbel doel heeft; ten eerste een discussieplatform zijn en ten tweede encylopedische kennis vergaren over de bende of de feiten. Misschien kan de structuur van het forum zodanig gewijzigd worden dat eenieder aan zijn trekken kan komen en dat deze discussie's kunnen vermeden worden.

Persoonlijk zou ik de bestaande structuur behouden wat betreft facts. Is het dan niet mogelijk een nieuwe rubriek toe te voegen waar je echt met elkaar in discussie gaat over een bepaald onderwerp. Voorbeeld onder de naam discussieplatform. Zo kan iedereen die encyclopedische kennis verzamelen en raaadplegen zonder "ruis". Ik ben hier nog maar pas en heb absoluut niet de bedoeling kritiek te geven, ik probeer mee te denken en oplossingen te zoeken.

244

Re: Feedback

Forum leidt tot geheugenvervuiling

Spekglad; eigenlijk is dit forum een afspiegeling van hoe het bende-onderzoek is verlopen en waarom het ook is fout gegaan. Niet samenwerken, oordelen, mekaar trachten te overtroeven (desnoods via dubbele profielen), reageren om te reageren, ...

Forum-anciens die kommaneukers worden omdat een ‘newbie’ (echt ergens gelezen hier) met een frisse kijk zijn persoonlijke en ongezouten mening geeft waarmee misschien hun jarenlange hypothese wat ondergraven wordt. Zij (er zijn uitzonderingen) met hun ongepaste uitlatingen ... hebben die met hun vele honderden posts, gedurende al die jaren, het onderzoek naar de bende al 1 sikkepit verder geholpen?

Er is een moeras geschapen met ellenlange irrelevante verhalen en speculaties die eigenlijk meer in een persoonlijk blog thuishoren. Een kluwen waar een kat zijn jongen niet in terugvindt. Het is fijn dat iedereen werkt aan een los eindje maar je moet ze daarna wel aan elkaar knopen! Iedereen weer terug met zijn pootjes op de grond. Dank u.

Re: Feedback

Prima zeno.

246

Re: Feedback

In verband met de werking van het forum, de vraag is misschien ooit gesteld: is er een reden waarom "Private message" is uitgeschakeld als "functie" op dit forum en enkel "send forum email" mogelijk is? (zou mogelijk zijn in PunBB).

Non semper ea sunt quae videntur

247

Re: Feedback

zeno wrote:

Spekglad; eigenlijk is dit forum een afspiegeling van hoe het bende-onderzoek is verlopen en waarom het ook is fout gegaan. Niet samenwerken, oordelen, mekaar trachten te overtroeven (desnoods via dubbele profielen), reageren om te reageren, ...
Forum-anciens die kommaneukers worden omdat een ‘newbie’ (echt ergens gelezen hier) met een frisse kijk zijn persoonlijke en ongezouten mening geeft waarmee misschien hun jarenlange hypothese wat ondergraven wordt. Zij (er zijn uitzonderingen) met hun ongepaste uitlatingen ... hebben die met hun vele honderden posts, gedurende al die jaren, het onderzoek naar de bende al 1 sikkepit verder geholpen?

Er is een moeras geschapen met ellenlange irrelevante verhalen en speculaties die eigenlijk meer in een persoonlijk blog thuishoren. Een kluwen waar een kat zijn jongen niet in terugvindt. Het is fijn dat iedereen werkt aan een los eindje maar je moet ze daarna wel aan elkaar knopen! Iedereen weer terug met zijn pootjes op de grond. Dank u.

Dat is exact wat jij doet.

248

Re: Feedback

Ben, kun je het aub niet vereenvoudigen om foto's te plaatsen? Is het mogelijk om een icoon bij uw naam te zetten?

249

Re: Feedback

kenza wrote:

Ben, kun je het aub niet vereenvoudigen om foto's te plaatsen?

Nee.

kenza wrote:

Is het mogelijk om een icoon bij uw naam te zetten?

Nee, die functie heb ik uitgezet en vermits het weinig meerwaarde heeft, ga ik het ook niet aanzetten.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

250

Re: Feedback

Ben, kunnen we geen icoontje naast onze naam zetten?