1

Topic: Magazine: Misdaad.com

Vanaf morgen ligt er een nieuw magazine - of bookazine - in de winkels genaamd Misdaad.com. Het volledige bericht is te lezen bij het nieuws » "Iedereen houdt van een goede, waargebeurde crimi".

Wat vooral interessant is, is het feit dat in hun eerste nummer reeds een artikel staat over de Bende van Nijvel: De verzwegen verdachten van de Bende van Nijvel.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Magazine: Misdaad.com

Heeft iemand dit artikel al gelezen?

3

Re: Magazine: Misdaad.com

Ja, maar het artikel gaat eigenlijk enkel over de overval in Aalst terwijl de titel dat absoluut niet doet vermoeden. Persoonlijk heb ik niets nieuws ontdekt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

4 (edited by Ruf Nachtergaele 11-10-2010 20:09)

Re: Magazine: Misdaad.com

"En hoe gaat het met Regina Louf, de vrouw die in de nasleep van de zaak Dutroux beweerde het slachtoffer te zijn van een pedofilienetwerk en het land verdeelde in 'believers' en 'non-believers'?" lees ik als inhoudsamenvatting van een artikel over Regina Louf op de Nieuws-pagina.

In het tijdschrift zelf zie ik echter slechts  twee  zinnen daarover: "ze leidt nu 'het gewone leven' dat ze naar eigen zeggen altijd gewild heeft. Met haar vier kinderen en haar man zou ze in de buurt van Gent wonen en zich ver van alle media houden." En dat is het. De rest is eigenlijk een synthese van elementen die al gekend zijn en als het ware een karikatuur maakt van de reële inhoud van het X1-dossier.