181

Re: Patrick Haemers

Twee grotere versies,de eerste is Patrick Haemers met robotfoto 21, waarbij robotfoto 21 30% transparant (zwart is -30% het wit is 100% transparant) gemaakt is. Tweede foto identiek aan eerste maar robotfoto niet transparant.

https://lh5.googleusercontent.com/-WQGI-ryQt9Y/U3zo-j0NLxI/AAAAAAAAAkk/L_BwJKvNrBU/w643-h689-no/robot21enhamers8.png

https://lh6.googleusercontent.com/-f6TO_pDrhus/U3zpgHICPUI/AAAAAAAAAlE/c74vBwy2Jv4/w631-h679-no/robot21enhamers92c.png

De neusbasis, wenkbrauwen, plaats van de oren klopt met robotfoto. Het enige wat niet klopt is de lengte van de neus doch het is maar een heel klein beetje, en het beroemde vlekje op de wang.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

182

Re: Patrick Haemers

Een detail waar men ook rekening mee moet houden bij het bewerken en vergelijken van foto's en robotfoto's is dat de kijkhoek soms iets verschilt. Zoals bij bovenstaande bewerking, de foto van Haemers houd hij zijn hoofd (stoer) een beetje naar boven terwijl de robotfoto 21 juist iets naar beneden lijkt te kijken. Dit heeft een andere indruk van neuslengte en plaats van de oren, met die correctie in gedachte zal de lengte van de neus ook kloppen. En is robotfoto 21 Patrick Haemers of iemand die identieke kenmerken vertoont, maar dat zou toch wel heel toevallig moeten zijn.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Patrick Haemers

Mischien niet gepast in dit topic, maar toch even deze voetnoot:

Geen enkel boek (niet De Coninck, Bulté, Bouten, ...) kan uitdrukken wat Bende van Nijvel heeft aangericht. Ik volg, zoals velen, dit dossier met grote aandacht omwille van het criminele/politieke aspect (zoals zovelen hier, als ze eerlijk zijn) Nooit heb ik écht stilgestaan bij het emotionele leed dat deze daad van terreur met zich heeft meegebracht. David Van de Steen heeft voor mij persoonlijk een "gevoel" gegeven aan dit dossier. Sinds het lezen van het boek speelt voor mij een dieper gevoel aan deze feiten.

Merovingers, Bens, Biggus Dickussen, the ends en dims van deze wereld blijf posten, zoeken en geloven, want ook jullie kunnen een bijdrage leveren aan dit dossier.

Re: Patrick Haemers

Ik zou niets liever hebben dan dat de nabestaanden van deze verschrikkelijk traumatiserende daden eindelijk de rust kunnen terugvinden in hun leven door te weten wie hen dit allemaal heeft aangedaan en waarom. Wij, als buitenstaanders, kunnen gewoon niet beseffen wat de slachtoffers en nabestaanden al die tijd meegemaakt hebben en nog steeds meemaken. Dat moet zeer zwaar zijn om dragen. We moeten ze dan ook ondersteunen en helpen naar hun zoektocht naar de waarheid.

Daarom probeer ik, met de zeer beperkte middelen die ik heb, om mijn steentje bij te dragen op dit forum. Er wordt hier inderdaad op dit forum door velen heel goed werk geleverd. En onze webmaster houdt de zaak strikt netjes op orde. Maar in feite is het triestig dat deze site moet bestaan. Ik kijk dan ook al lang uit naar het moment dat deze site kan stoppen omdat de waarheid naar boven is gekomen en alle daders achter slot en grendel zitten. Dan kunnen wij eindelijk eens allemaal samen rustig samenkomen met de nabestaanden en elkaar bij een lekkere pint ontmoeten. Er is alleen nog veel werk aan de winkel vooraleer we zover zullen zijn.

Keep up the good job iedereen!

En David, Nathalie, Linda, Patricia, … nog veel sterkte in jullie strijd en hou vol! Laat de moed niet zakken!

185

Re: Patrick Haemers

the end wrote:

De neusbasis, wenkbrauwen, plaats van de oren klopt met robotfoto. Het enige wat niet klopt is de lengte van de neus doch het is maar een heel klein beetje, en het beroemde vlekje op de wang.

Jean-Marie Tinck daarentegen heeft wel een lange/grote neus, is lang en mankt.

186

Re: Patrick Haemers

Waarom is Haemers uit Brazilië gekomen om VDB te spreken? Weet je nog wel.

187

Re: Patrick Haemers

Nee, 'k weet daar niks van. Verklaar eens.

188

Re: Patrick Haemers

Zou jij terug komen? Wie stond er boven Vanden Boeynants? Hoeveel was er echt voor Vanden Boeynants betaald? 1,8. Gaan we samen. Bellen we aan bij Philippe De Straeke. Tyack.

189

Re: Patrick Haemers

Haemers kon niet alleen overvallen plegen. Hij kon ook om gaan met mensen uit andere 'lage van de bevolking'. De jongen uit Beau monde van Brussels. Iedereen beschuldigd hem altijd. Ik geloof er niks van dat hij kinderen van fietsen schiet.

Hij zei tegen ze vader: "Gevaarlijke mensen met gekke ideeën". Heeft hij ooit ergens gezegd dat ie bij de Bende van Nijvel heeft gezeten of ooit van geweten heeft? Het is feit dat Haemers dood is. Waarom lieten ze hem zitten met de ontsnapping? Als je te smerig bent.

190

Re: Patrick Haemers

Is Michèle Dewit, vriendin van Patrick Haemers, in verband te brengen met Elise Dewit, slachtoffer in Nijvel?