Re: G14

De man van de bende Haemers die gesignaleerd was in het café, wie was dat? Want op gewicht en grootte kan serieus wat verschil zitten qua getuigenis.

Re: G14

Ben wrote:

"Pfft, die foto's. Dat was een opdracht van een advocaat die op de Franklin Rooseveltlaan woonde. Hij wou zijn vrouw op overspel betrappen met de directeur van de plaatselijke Mercedes garage. Ze bezat een villa in Hasselt vlak naast de Delhaize."

Anders gezegd: "Ik heb idd foto's genomen van die Delhaize, dus ik ben er ook geweest". Dan is het toch evident dat hij op de robotfoto staat.

Re: G14

Voor zover ik weet zijn/stonden er in Hasselt rond/naast de Delhaize geen enkele villa's. De Delhaize ligt naast de kleine ring binnen een wijk die uitsluitend rijhuizen tot maximum middel grote woningen heeft. 't zal hier over een verspreking/excuses gaan. De enigste Mercedes Garage in die tijd was van Frans Billen en die kerel zat meer in Hollywood dan in zijn eigen garage des tijds.

14

Re: G14

Hallo, ik ben geboren en getogen in Hasselt, woon er al mijn hele leven. Kan dus bevestigen dat er naast de Delhaize op de luikersteenweg  geen enkele villa staat, en er nooit een geweest is. Dit is dus flauwekul of een vergissing. Frans Billen staat wel bekend als flierefluiter, hij is zelf ooit nog stapelverliefd geweest op mijn moeder. lol

15

Re: G14

Kan dit Frank Buslik zijn?

Re: G14

Deze robotfoto is een beetje verwarrend omdat het iemand zou moeten weergeven met zwart haar, iets wat op de tekening niet echt duidelijk is. Het enige wat verder opvalt, zijn de messcherpe jukbeenderen en ingevallen wangen. Het zwarte haar en de wangen doen denken aan de robotfoto die in 2010 werd opgesteld. En de persoon waarop die robotfoto gebaseerd is, zat achter het stuur van de Golf die op de E40 in Ternat werd gesignaleerd. Da's nog geen 10 minuten rijden van Groot-Bijgaarden. Het is dus best mogelijk dat het om dezelfde persoon gaat.

Re: G14

Aangezien G14 volgens de beschrijving zwarte haren had, heb ik de robotfoto een update gegeven.
http://s4.postimg.org/6ot5k3k4t/G14.jpg