11

Re: Website onderzoekers

De boodschap die je krijgt als je de website bezoekt is (boodschap kan verschillen naargelang welke browser je gebruikt):

Safari kan de server niet vinden. Safari kan de pagina 'http://killersbrabant.be' niet openen, omdat de server 'killersbrabant.be' onvindbaar is.

De kans dat ze mails ontvangen als je deze pagina krijgt als je de website bezoekt, is zeer klein.

PS: ik heb gisteren geen mails ontvangen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Website onderzoekers

Dit bericht krijg ik:

'This is an automatically generated Delivery Status Notification. THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY. 
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE. Delivery to the following recipients has been delayed. cbw@killersbrabant.be'

Gevolgd door:

'This is an automatically generated Delivery Status Notification. Unable to deliver message to the following recipients, due to being unable to connect successfully to the destination mail server. cbw@killersbrabant.be'

PS: Ik vind het raar dat mijn berichten naar jou gestuurd niet toekomen. Wil jij me eens een mail sturen? Zodanig dat ik dan gewoon eens 'antwoord'. Bedankt!

13

Re: Website onderzoekers

Even melden dat er inderdaad problemen waren met mijn e-mailadres. Deze zouden normaal gezien opgelost moeten zijn.

De website van de Cel Waals Brabant is nog steeds niet online.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Website onderzoekers

Ik kreeg nu een half uurtje geleden ook die boodschap die Whynot kreeg.

Re: Website onderzoekers

De website www.killersbrabant.be is weer bereikbaar. Nu nog eens een keer een update, die site is hopeloos veroudert.

16

Re: Website onderzoekers

Of hun laatste nieuwe robotfoto er op zetten zou ook al een gigantische stap voorwaarts zijn. Maar nu de website terug online is, kan iedereen weer naar hartelust mailen met de speurders.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

17 (edited by Boemerang 12-01-2012 01:24)

Re: Website onderzoekers

Met die laatste nieuwe robotfoto bedoel je die van 2010? Die was toch al geïdentificeerd. smile Als Dominique Salesse. En toen hoorden we er nooit meer wat van. En hoeveel decennia hebben ze nog nodig met hun DNA onderzoek? Misschien moeten ze eens een mails krijgen van een journalist(e) of politicus, met vragen daarover.

Nu het aftellen naar de verjaring is begonnen mogen ze hun website weleens vernieuwen en wat van die geheimgehouden portretten neerzetten ipv vijf verschillende tekeningen van "Killer". En eens wat substantiële informatie naar buiten brengen, zaken die echt iets op kunnen leveren.

18 (edited by Hestur 12-01-2012 21:43)

Re: Website onderzoekers

Mijn idee. Ze hebben namen, ze hebben getuigen, ze hebben bekentenissen, ze hebben motieven, ze hebben de moordwapens, waarop wachten ze nu eigenlijk nog? Niet rond met het onderzoek?

Hoe kan je nu een dossier dertig jaar onderzoeken en dan beweren dat het te vroeg is voor arrestaties? Met alle respect voor de speurders die ongetwijfeld hun best doen, maar dat ze het dan op z'n minst uitleggen wat het probleem is. Wat moeten al die families van slachtoffers nu eigenlijk denken?  Als ze ervan overtuigd zijn dat ze nooit meer iemand veroordeeld krijgen, dan kunnen ze even goed open kaart spelen.

19 (edited by LEO 12-01-2012 23:15)

Re: Website onderzoekers

Je kan er alleen maar uit besluiten dat er heden ten dage nog machtige personen of organisaties zijn die de macht hebben om Justitie te manipuleren. Er is iets gebeurt dat het daglicht niet mag zien en dat iets heeft betrekking op machtige personen of organisaties. Wie zijn deze personen waarvoor het ganse justitie apparaat beeft? En wat mogen wij, het plebs, niet weten?

Het zoeken naar de daders is na al die jaren een comic-soap in ontelbare afleveringen geworden. Geen enkele politieker of politieke partij wil zijn gat branden aan de Bende van Nijvel. Dit op zich is al een bewijs dat het potje gedekt moet blijven. Toch moeten er ergens personen zijn die de waarheid kennen! Daar ben ik van verzekerd.

20 (edited by Michiel 13-01-2012 09:30)

Re: Website onderzoekers

LEO wrote:

Toch moeten er ergens personen zijn die de waarheid kennen! Daar ben ik van verzekerd.

Daar ben ik ook van overtuigd! De daadwerkelijke uitvoerders zullen wel niet meer onder ons zijn, maar hun opdrachtgevers toch wel. En juist daar wringt de schoen! Als alles openbaar zou worden gemaakt zouden bepaalde instellingen in Belgie hun geloofwaardigheid totaal verliezen. (Voorzover ze die nog hebben.) De belangen zijn simpelweg te groot. Laat het "plebs" maar modderen, tijd verstrijkt toch wel.