21

Re: Theorie van bernarddeboussu

Zal ik doen. Mogelijk is er een vertraging op de ontwikkeling van nieuwe elementen in de pers om het onderzoek niet te hinderen (maar bepaalde journalisten zouden klaar staan ...). Geduld dus. Een weekje of zo.

22

Re: Theorie van bernarddeboussu

dim wrote:

Geduld dus. Een weekje of zo.

Een weekje? Dat kan dus vandaag of morgen zijn?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

23

Re: Theorie van bernarddeboussu

Volgens mijn bron zou er geen nieuws zijn vóór 24/04. Vanaf (!) vandaag weten we dus mogelijk meer. Voor zover er geen persembargo's en dergelijke in werking zijn. Bescherming van het onderzoeksgeheim en zo.

Er zou bv. een redelijk grootschalige politiezoektocht geweest zijn aan de grens van Eigenbrakel-Ecaussines op 16 april (met arrestatie!), maar het kwam niet eens in de pers (en het is lang niet zeker of het ook iets met de Bende te maken had). Ik wil maar zeggen, sommige dingen worden niet zo maar open en bloot in de pers gegooid. En soms is dat maar goed ook. Geduld en ik hoop mee dat er effectief iets aan het gebeuren is.

Re: Theorie van bernarddeboussu

Heeft het nieuws waar iedereen op zit te wachten te maken met de recente ontwikkelingen in Hornu of is er iets anders aan de gang? Ik hoop maar dat het niet de zoveelste kwakkel is.

25

Re: Theorie van bernarddeboussu

Het heeft er mee te maken, maar er zou nog meer in de slipstream zitten - geen idee wat en welk belang het heeft.