121

Re: Feedback

Dat klopt, vroeger was de "Bende van Nijvel"-titel bovenaan ook de link naar de voorpagina. Nu is de titel bovenaan de link naar de voorpagina van het forum. 

Daarnaast nog een algemene vraag. Met een nieuwe plug-in heb ik de mogelijkheid om topics binnen een bepaald forum alfabetisch te sorteren (nu worden ze gesorteerd op basis van de laatste nieuwe reacties). Ik kan mij voorstellen dat in sommige forums het interessanter kan zijn om topics alfabetisch te sorteren. Iemand voorstellen of ideeën?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Daarnet bleef bij de plaatsing van dit bericht de 'pun stop' toepassing zelfs in een loop te draaien. Hij bleef maar willekeurig de vraag stellen 'op welke planeet we leven' en om 'hallo' te typen (zeker twintig keer na elkaar). Ik ben er uitgeraakt door in de browser terug te bladeren tot de pagina waarin ik de opstelling van mijn bericht gemaakt had en opnieuw een reply te proberen.

Hopelijk kan het probleem met deze functie snel opgelost worden.

123

Re: Feedback

Bedankt voor de melding. Ik heb de plug-in tijdelijk uitgezet, wat het probleem oplost. Ik moet nu wel dringend op zoek naar een andere plug-in anders zal dit forum overspoeld worden door spam.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Wat bedoelt u precies met "This website kills fascists". Naast dat ik het niet snap, komt het op mij ook enigszins agressief over.

125

Re: Feedback

Behalve dat ik mijn vrije tijd graag op fascisten jaag, komt mijn inspiratie vooral hiervan:
http://newalbanian.com/wp-content/uploads/2013/02/woody-guthrie.jpg

Maar ik zou eens proberen mee te doen met het doel van dit forum in plaats van deze zever. Zoiets kan je ook perfect via mail vragen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Er zijn soms problemen wanneer men een tekst kopieert naar het schrijfvak. Dan krijgen we die mededelingen van lettertype, vet, onderlijnd, ... Jij kan dit blijkbaar dan altijd wel achteraf netjes krijgen Ben. Maar het zou handiger zijn moest het kopiëren en plakken onmiddellijk in het juiste formaat gebeuren. Een heel vervelend probleempje.

Re: Feedback

Als ik quote, kan ik de cursor niet kwijt in het daarvoor bedoelde schrijfvak

Re: Feedback

Merovinger wrote:

Er zijn soms problemen wanneer men een tekst kopieert naar het schrijfvak. Dan krijgen we die mededelingen van lettertype, vet, onderlijnd, ... Jij kan dit blijkbaar dan altijd wel achteraf netjes krijgen Ben. Maar het zou handiger zijn moest het kopiëren en plakken onmiddellijk in het juiste formaat gebeuren. Een heel vervelend probleempje.

Dat is heel eenvoudig op te lossen, Merovinger. Als je een tekst kopieert en in het schrijfvak plakt, dan neem je ook de lay-out van de oorspronkelijke website mee over. Die lay-out wordt hier vervolgens letterlijk weergegeven; dat wil zeggen ipv de tekst in bijvoorbeeld arial te tonen, wordt het woord 'arial' aan de tekst toegevoegd.

Wat je dan moet doen, is je gekopieerde tekst markeren en vervolgens op het icoontje klikken dat "Remove Formatting" heet. Het icoon bestaat een blauwe A met een soort stopbord (rode cirkel met witte horizontale streep), en kan je pas aanklikken wanneer je je tekst markeert. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

noorderling wrote:

Als ik quote, kan ik de cursor niet kwijt in het daarvoor bedoelde schrijfvak

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar dit kan misschien een oplossing zijn: ik plaats de cursor in de quote en ga vervolgens met de pijltjes van mijn toetsenbord naar beneden tot de cursor zich onder de quote en in het schrijfvak bevindt.

Re: Feedback

patrick111 wrote:
noorderling wrote:

Als ik quote, kan ik de cursor niet kwijt in het daarvoor bedoelde schrijfvak

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar dit kan misschien een oplossing zijn: ik plaats de cursor in de quote en ga vervolgens met de pijltjes van mijn toetsenbord naar beneden tot de cursor zich onder de quote en in het schrijfvak bevindt.

Dank je, dat is 'm

Re: Feedback

patrick111 wrote:
Merovinger wrote:

Er zijn soms problemen wanneer men een tekst kopieert naar het schrijfvak. Dan krijgen we die mededelingen van lettertype, vet, onderlijnd, ... Jij kan dit blijkbaar dan altijd wel achteraf netjes krijgen Ben. Maar het zou handiger zijn moest het kopiëren en plakken onmiddellijk in het juiste formaat gebeuren. Een heel vervelend probleempje.

Dat is heel eenvoudig op te lossen, Merovinger. Als je een tekst kopieert en in het schrijfvak plakt, dan neem je ook de lay-out van de oorspronkelijke website mee over. Die lay-out wordt hier vervolgens letterlijk weergegeven; dat wil zeggen ipv de tekst in bijvoorbeeld arial te tonen, wordt het woord 'arial' aan de tekst toegevoegd.

Wat je dan moet doen, is je gekopieerde tekst markeren en vervolgens op het icoontje klikken dat "Remove Formatting" heet. Het icoon bestaat een blauwe A met een soort stopbord (rode cirkel met witte horizontale streep), en kan je pas aanklikken wanneer je je tekst markeert. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Bedankt voor de tip!