Re: Benefietavond

Kan er niet bij zijn vanavond. Heb dus een centje via de rekening overgeschreven. Smakelijk en een gezellige avond toegewenst.

Re: Benefietavond

Ik wil iedereen nog eens van harte bedanken die een financiële bijdrage hebben gedaan voor dit initiatief.  In totaal werd voor 780 euro winst gemaakt dus Linda was zeer tevreden.

Speciaal voor deze avond heeft Guy Bouten gisteren een korte uitleg gegeven over de geografische driehoek waar de bende z'n meeste misdaden heeft gepleegd.

33

Re: Benefietavond

Hartelijk Dank aan Dolorean voor het inrichten van deze avond, kaas was zeer lekker en de sfeer gezellig. Linda ging met een mooi bedrag naar huis.

Wat ik wel jammer vind is dat 4 leden van dit forum zich aanmelden, de inrichters moeite laten doen om de tafels te dekken, en vervolgens niet komen opdagen.

Dit kan een volgende keer beter!

Re: Benefietavond

Dat had Dolorean weer eens goed in elkaar gestoken. Lekkere kaas en leuk gezelschap.

Maar eigenlijk is zeer triest dat zulke burgerlijke initiatieven nodig zijn om de slachtoffers wat steun en geld te geven. Het had nooit zo ver mogen komen dat deze slachtoffers na 31 jaar nog altijd niet weten wie en waarom hen zoveel leed heeft veroorzaakt. Die gasten hadden al lang gestraft moeten zijn!

35

Re: Benefietavond

Ik sluit mij bij de mening aan, maar al bij al was het een toffe avond en vooral de gratis drank op het einde! Maar het is inderdaad de schaamte voorbij dat men blijkbaar de daders niet durft te straffen nadat ze zoveel gruwel en leed hebben aangericht! Onschuldige mannen en vrouwen en kinderen vermoord om nog maar niet te spreken over de nabestaanden!

Re: Benefietavond

Sorry dat ik er niet bij kon zijn , was slachtoffer van een werkongeval en heb de hele zaak uit het oog verloren.

Servo per Amikeco