101

Re: Theorie van Trojan

Als de Mossad er effectief mee gemoeid zou zijn, dan is het aanpakken van antisemitisch rechts één mineure drijfveer, maar ik zie het eerder in:

  1. het aanpakken van revolutionair links (die onder één hoedje speelt met de PLO), zie ook Hyperion

  2. en, vooral, het toedekken van wapen- en drugslijnen (type Iran Contra) en bijhorende contracten en chantage-operaties. En dan komen we terug bij de Libanezen, Dekaise, Eurosystem, Geschier (zie WNP), dossier Atlas, Al Ajjaz, Gutelman, FN Herstal en Mendez, ...

102

Re: Theorie van Trojan

Gewoon ter overweging:

1994: publicatie boek Ostrovsky
1995: Jean Gol overlijdt na korte ziekte

103

Re: Theorie van Trojan

Money makes the world go round.

Achterhaal wie zich hebben verrijkt aan de acht miljard bfr veiligheidsmaatregelen die de Belgische regering in 1986 besliste, Golf GTIs, kogelvrije vesten, wapens, en je hebt de bovenbouw van De Bende.

De relatie Lombaerde - Volkswagen is een mooi vertrekpunt.

Gol, Golf, een mooie alliteratie?

104

Re: Theorie van Trojan

Claude Dery heeft een paar misdrijven die chantage ongedaan maken, weten te linken aan de Bende van Nijvel. Ik zie Gol als slachtoffer van chantage in kader grondspeculatie Florennes. En ik zie Chileense geheime politie of huurlingen met Chili achtergrond als uitvoerend team van Gol. Zie oa artikel over Kiki door dim gepost een paar dagen geleden.

Wat de Bende van Nijvel betreft: verder zoeken richting Milice de Jesus Christ. En verder zoeken via liasion Mendez en vrouw v Delperdange.

Jammer dat Ben mijn onthullingen van gisteren heeft gewist. Die militie is anno 2014 een bende zieke geesten, die zich vooral bezig houden met drugs dealen en money laundering onder de dekmantel kunst. Enfin, toch het onderdeel dat ik heb leren kennen de voorbije jaren.

Sorry dat het zo lang duurde voor ik klaar zag.

En als we nu teamwork doen, dan kloppen we de Cel Waals-Brabant! Dat zou mooi zijn, een klein team gemotiveerde burgers, die elkaar niet eens kennen en die samenwerken zonder de minste hiërarchie, en zonder dat het de belastingbetaler een cent kost, die de gerechtelijke wereld kloppen in de laatste rechte lijn. In het dossier van de eeuw.

105

Re: Theorie van Trojan

Maar ik heb een voordeel t.o.v. anderen hier: ik heb een goed geheugen en herinner me nog wat een broer van mij zoal vertelde tijdens een hevige psychose halfweg jaren 80. Zot gemaakt door een sekte. In combinatie met drugs. En burgerdienst gedaan in Liedekerke, waar mannen van Farcy zaten. Mijn eigen vader moet ooit in Aalst een Fransman van het Vreemdelingenlegioen hebben verstopt.

Pak mijn volledige familie op en je gaat verder raken dan met Tinck.

106

Re: Theorie van Trojan

Zo hoor je het ook een keer van iemand anders » www.philipcoppens.com

Re: Theorie van Trojan

Trojan wrote:

Jammer dat Ben mijn onthullingen van gisteren heeft gewist. Die militie is anno 2014 een bende zieke geesten, die zich vooral bezig houden met drugs dealen en money laundering onder de dekmantel kunst. 

Wees voorzichtig, Trojan. In Aalst en omstreken loopt er groter krapuul rond dan U zich kan inbeelden. Bovendien zou het gevaar wel eens uit onverwachte hoek kunnen komen.

De grote Manitou ziet alles

Re: Theorie van Trojan

Trojan, mocht U plots opvallend veel politie(wagens) opmerken denk dan niet dat het een inbeelding is. Noteer gewoon de nummers van de politiewagens en hou ze bij. En neem vooral geen verdachte pakjes mee, mocht U deze hier of daar opmerken.

De grote Manitou ziet alles

109

Re: Theorie van Trojan

Niet Simpel wrote:

Trojan, mocht U plots opvallend veel politie(wagens) opmerken denk dan niet dat het een inbeelding is. Noteer gewoon de nummers van de politiewagens en hou ze bij. En neem vooral geen verdachte pakjes mee, mocht U deze hier of daar opmerken.

De voorbije week heb ik 's nachts bijna geen politie waargenomen in Aalst (ik doorkruis zowat elke nacht beroepshalve door Aalst in het holst van de nacht). Drie weken geleden daarentegen was er een piek in politiewagens of voertuigen van verwante diensten 's nachts in Aalst. Dat lijkt te zijn bekroond met de arrestatie van een heroïnedealer van vreemde origine op het Bauwensplein.

Misschien niet de geschikte plaats om deze discussie te voeren, maar ik hoop dat Ben het laat staan: Aalst telt honderden heroïneverslaafden, sommige bronnen tellen er 500! Men vraagt zich af wie die mensen bevoorraad nu dat dealertje is opgepakt.

Beschermt (een deel van) de politie in Aalst sinds jaar en dag de lucratieve drughandel van een genootschap Aalsterse burgers? En wordt er alleen ingegrepen als outsiders concurrentie komen brengen? Het is uiteraard maar 'buikgevoel' van mij.

110

Re: Theorie van Trojan

Wat de Bende van Nijvel betreft: ik trek een streep door alle voorgaande hypotheses. En begin met een propere lei opnieuw. Een aanzet is al gegeven in topics Marbaix en Groep G.