Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Bedankt Dstarz beter laat dan nooit!

102

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Een goede samenvatting van het dossier Christine Van Hees » wikispooks.com

103

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Michel van het Franstalige forum over de Bende van Nijvel heeft een Facebook-groep geopend over de zaak-Van Hees. De groep is vooral een oproep naar getuigen » www.facebook.com

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

104

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Ik heb mij altijd al afgevraagd waarom Van Hees aan de Bende van Nijvel wordt gelinkt?

105

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Gezien de bovenstaande link ondertussen (weeral) van het internet is verwijderd, hier een nieuwe » www.isgp.nl

106

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Ik ken de dossierstukken omtrent de moord op Christine van Hees niet, maar een naam die geregeld opdook en die de laatste jaren vakkundig wordt doodgezwegen, is die van een zekere Antoine (Tony) Van den Bogaert uit Borgerhout. Komt ook - als ik me niet vergis - vrij uitgebreid aan bod in de eerste reeks (als redelijk geloofwaardig bestempelde) getuigenissen van X1. De prominenten aan wie de activiteiten deze Van den Bogaert werden gelieerd, zijn niet min. En als ook nog maar de helft ervan klopt, zitten we wel met een sterke link naar de Bende van Nijvel.

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

13/2/1984-13/2/2015

sad

108

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Maar we blijven verder spitten! Opdat Christine niet vergeten zou worden. Hopelijk brengt de actie van Michel wat op. Knap initiatief.

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

In Frans » www.rtbf.be

110

Re: Oudergem: 13 Februari 1984

Michel van het Franstalig forum zou recent informatie hebben ontvangen dat leden van WNP ook in de oude champignonkwekerij in Oudergem gingen oefenen:

Info reçue récemment: le WNP se serait également entraîné dans la champignonnière dans un but de préparation à des bagarres ou des ratonnades en "milieu hostile". Vrai, faux? Certains membres du WNP habitaient Auderghem.

Bron » Facebook.com

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube