171

Re: Feedback

Is er ergens een lijst op het forum met daarop de namen (Eventueel woonplaats, beroep, alle mogelijke info,...) van de 28 dodelijke slachtoffers, toegeschreven aan 'de bende'? En eventueel degene die achtergelaten werden voor dood maar het hebben overleefd? Bedankt.

172

Re: Feedback

Nee, deze lijst bestaat hier niet. Vanwege de privacy heb ik besloten om dit niet te maken.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

173

Re: Feedback

Daar deed je goed aan, Ben.

Re: Feedback

Dat neemt niet weg dat met alle informatie van deze website en dit forum, zo'n soort lijst vrijwel compleet ingevuld kan worden. Wat dan nog ontbreekt, kan men elders op het internet vinden of in de Bendeboeken. In zoverre is de vraag van Kali niet vreemd. Privacy is wellicht daarom niet het meest juiste argument. Enige terughoudendheid betrachten in het opsommen van privegegevens, klinkt al beter in mijn oren althans.

175

Re: Feedback

Alleen het script van het forum, daar zit nog steeds iets niet goed in. Want een allert krijg ik nog steeds niet bij nieuwe plaatsingen. big_smile

176

Re: Feedback

Idd Noorderling, net daarom. Het is ook wel dubbel natuurlijk, er is wel een sectie die zelfs gewoon DADERS heet, waar tientallen namen worden genoemd, terwijl we dus helemaal niet weten of die mensen er ook maar iets mee te maken hebben, er is nooit iemand veroordeeld voor dé feiten. Privacy is dus niet echt de juiste term/reden.

Dat is geen kritiek, het is waarschijnlijk met de allerbeste bedoelingen, niemand die daar aan twijfelt. Over het hele forum wordt er te pas en te onpas op gewezen dat bepaalde slachtoffers toch niet zo toevallig waren (blijkbaar), en dan spreken we nog niet eens over de "getuigenissen" van bepaalde mensen die ronduit beweren dat sommige moorden tijdens de overvallen opgezette afrekeningen waren.

Dan is mijn mening dat er een sectie slachtoffers moet komen op het forum, met alle mogelijke info over die mensen. Maar zoals gezegd, dat is mijn mening.

Re: Feedback

Ik denk dat je het beter kan omdraaien. Elk bendefeit wordt apart behandeld, en in elke discussie worden ook de slachtoffers van de Bende besproken. De mogelijkheid om in detail individuen te analyseren bestaat reeds. Neem bv Finne en Van Camp, Van den Eynde enz, raakt men niet over uitgepraat. Daarnaast kan iedereen natuurlijk altijd ook aankaarten als er aanwijzingen zijn dat er tussen verschillende slachtoffers en/of verdachten een verband bestaat. Puur en alleen het opsommen van alle slachtoffers voegt op zich zelf niks toe, en is geen taak van Ben of dit forum. Je kan dit thuis natuurlijk wel doen en zodra je iets vindt, dit op het forum posten. Anders wordt zo'n lijst als snel voer voor blinde speculatie die neigt dan naar sensatiezucht en dat past niet helemaal bij de pieteit die we ondanks alles toch trachten te bewerkstelligen.

Re: Feedback

Helemaal eens met Noorderling.

Re: Feedback

De verandering van vandaag is een verbetering, want het forum is nu beter leesbaar op mobiele telefoon. Maar nog niet perfect, want als ik m'n smartphone gewoon verticaal houd, valt het rechter gedeelte weg.

180

Re: Feedback

Dat heeft waarschijnlijk te maken met de manier waarop de ontwikkelaars van het forum hun responsive lay-out hebben gemaakt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube