111

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Ben wrote:

Ik raad alle mensen die het boek zoeken aan om contact op te nemen met de uitgeverij. Indien er voldoende mensen een mailtje sturen, zullen zij misschien overwegen om een extra druk te doen.

De uitgeverij is Van Halewyck » www.vanhalewyck.be

Ik heb twee x de uitgeverij aangeschreven of zij een extra druk van het boek wilden doen bij genoeg interesse, maar daar beginnen ze niet aan. De directeur gaf aan: "Overigens is de "waan van de dag" in de boekhandel op dit ogenblik zo groot, dat ze vandaag een eventuele herdruk van een boek uit 2007 geeneens meer zouden "inkopen" ... en hoe moeten we dan de rest van een eventuele herdruk verkocht krijgen?"

Dit was het bericht wat ik kreeg, naast de melding dat ze er 10.000 exemplaren van hadden verkocht. Dus via de uitgever is het boek niet meer te verkrijgen. Tja, dan blijft tweedehands over, helaas tegen belachelijke bedragen.

112

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Hallo, mocht er iemand interesse hebben in het boek de Bende van Nijvel, geschreven door Guy Bouten, dan kan hij of zij het van mij kopen. Stuur maar een mailtje als je meer wilt weten.

113

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Hoi allen, ik heb er nog zien liggen in boekhandel Johannes te Leuven.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

114

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Vers van de pers » Bende-auteur Guy Bouten vrijgesproken van laster

115

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Indien ik deze vraag op een andere plaats had moeten stellen alvast excuus. Mijn vraag: het eerste boek van Bouten over de bende is in Nederland niet te vinden. Iemand tips voor mij? Vroeg me af of het uitgebreider is dan het tweede boek van zijn hand. Waarom is de Franse versie uitgebreider dan de Nederlandse?

116

Re: Boek: De Bende van Nijvel

Stuur eens een mail naar de uitgeverij Van Halewyck of ze weten waar nog een exemplaar ligt. Ik kan ja aanraden eerste het eerste boek van Guy Bouten te lezen en daarna zijn 2de boek. Het eerste is uitgebreider maar minder overzichtelijk dan de 2de. Als je de boeken leest is deze website hier ideaal voor aanvullende info.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Boek: De Bende van Nijvel

» www.benl.ebay.be