Re: Feedback

In elke reactie staat nu groot en vetgedrukt de topictitel. Ik geef toe dat ik de jongste niet meer ben en een spontane bui van vergeetachtigheid is mij ook niet vreemd, maar dit is wellicht een tikje over-the-top..

182

Re: Feedback

Is inderdaad storend en heeft - ook nu weer - te maken met de lay-out van het forum. Als ik een ander 'theme' installeer, dan worden deze titels niet meer getoond. Morgen eens kijken of ik een beter 'theme' kan vinden.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

183

Re: Feedback

Kan je niet gewoon de theme files aanpassen, Ben?

Indien je hulp wenst kan ik dit wel voor je aanpassen.

184

Re: Feedback

Bedankt voor het voorstel. Stuur me anders eens een mailtje.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

185

Re: Feedback

Mero, gewoon even een klein woordje van appreciatie voor de zeer nuttige posts de laatste tijd: dank!

Re: Feedback

Bedankt dim. Graag gedaan. En er komen de volgende dagen nog meer artikels uit mijn archief aan wink

Re: Feedback

Het probleem met de topictitels is verholpen. Tevens is de layout wat veranderd. Misschien onbedoeld ? Hoe dan ook, ik vind het een verbetering

188

Re: Feedback

Ben, is Niet Simpel nog altijd geschorst?

189

Re: Feedback

Terechte vraag Kenza, alhoewel Niet Simpel op het laatst uit de bocht vloog en de ban terecht was, waren de meeste post zeer interessant. Dus van deze kant ook de vraag, waarom nog steeds geschorst.

Re: Feedback

Omdat hij nooit luisterde naar adviezen zich aan te passen