11

Re: Tinnen verjaardag

Ook van mijn kant een grote proficiat. We hebben al het een en ander meegemaakt op dit Forum, zodat het ontegensprekelijk een deel van ons leven geworden is.

Hopelijk krijgen we ooit een antwoord op de vele vragen.

12

Re: Tinnen verjaardag

Respect voor het vele werk om deze site levend te houden

Re: Tinnen verjaardag

LEO wrote:

Begin 1985 deed ik enkele maanden dienst als bewaker met hond op het terrein van de Overijse' Delhaize. 

Ik ben nu een gezapige zeventiger, dus Ben doe a.u.b. verder, ik ben er zeker van dat de jongere generatie ook een oplossing wil en zoekt voor het drama van de Bende van Nijvel! Uw forum is de enige begrijpbare kans voor hen.

Ca 20% van de bezoekers komt al die jaren uit Nederland, zodat met recht gesteld kan worden dat Ben internationaal aanslaat, en kennelijk voorziet in een behoefte bij een grote groep die het onderwerp levend willen houden. 

Uiteindelijk zijn de het de mensen die het forum 'gezicht' geven. Ik kan me geen forum voorstellen zonder de verhalen van LEO. Ik ben zelf 8 jaren actief en volgens mij was LEO er al toen ik hier kwam. RAF, Renne, K& allemaal namen van het eerste uur. Het wachten is natuurlijk op een comeback van Boemerang, die lange tijd een autoriteit was in het achterhalen van details. Maar zijn rol lijkt zachtjesaan overgenomen door Merovinger die het uiteraard weer net anders doet, meer van afstand. De nuchtere analyses van CleverTrevor, de schema's van Dim, had ik niet willen missen. Hopelijk plakken we er met zijn allen nog een decennium tegenaan, en lossen we ergens halverwege de bende op.

Re: Tinnen verjaardag

Mijn felicitaties!

Ik ben niet altijd een even vaste bezoeker maar ik blijf terugkeren, het onderwerp heeft mij aangegrepen toen ik in beschrijvingen op de site en in boeken las over de gebruikte technieken en ook de vreemde links met politiek en inlichtingendiensten.

Sinds dan is het mijn overtuiging dat een combinatie van verschillende mensen, elk met hun eigen achtergrond en ervaring, een kans maken om af en toe een steen om te draaien en daar misschien een aanwijzing te ontdekken. Hoe meer mensen het forum volgen hoe beter!

Uitstekend initiatief, hou het draaiende!

Servo per Amikeco