http://nieuws.nl/algemeen/20170407/verd … nger-vast/

Is dit geen dna-verwantschap -coldcase verhaal Ben?

Even ter verduidelijking, dit verhaal gaat terug tot de jaren tachtig. Via verwantschap DNA is de dader opgespoord. Zoals ik al eerder en vele met mij hier vermeld hebben is dit de enigste nog overgebleven manier om deze zaak vlot te trekken. Vind het dan ook niet passen dat het uit de post DNA wordt verwijderd.

4

Dag eenhoorn, het was me totaal niet duidelijk waarom je die link in het topic over het DNA-onderzoek had geplaatst. Het woord DNA komt ook niet één voor in het artikel (er staat "na uitgebreid forensisch onderzoek"). Zonder context heeft die link geen meerwaarde in dat topic.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Hoi Ben, als ik een artikel plaatst in de post DNA en in dat artikel praat men over forensisch onderzoek mag ik toch aannemen dat men begrijp forensisch DNA onderzoek. Helaas is dit niet het geval. Maak niet uit, vind het zo ook goed grt.