101

Zou hij de zoon of familie zijn van een zekere R. Baugniet? R. Baungiet was lid van een speciale eenheid van het leger.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

102

Zijn vader was Willy Baugniet: politieman en de man die het gevangenisarchief beheerde.

Bron: De Bende: het dossier, het complot, de leden | Guy Bouten

103

Ja Django, het is zeker zijn vader niet.

Volgens de auteur van het boek 'Illegale wapenhandel', die de vader van Baugniet gesproken heeft, zou die M. Baugniet noemen. Zie deze post » Forum. Eén van de 2 auteurs zal zich vergist hebben.

104

In deze post van Ben staat nog interessante info over Baugniet die nog niet in dit topic staat. Baugniet zegt van zichzelf dat hij kolonel was bij SDRA, over het kolonel zijn heb ik toch een beetje mijn twijfels.

105

Het zou kunnen dat dit weer de zoveelste slordigheid is van Bouten.

106

Het zou zelfs kunnen dat Bultot gelijk heeft en dat er twee J. Baugniet zijn; een Jean Baugniet en een Jean-Luc Baugniet.

107

Hoeveel het er ook zijn, de Jean Baugniet die wapenhandel deed met extreem-rechts en ook via ambassades is voor Waver en De Pomp heel interessant. Zelf voor de aanslagen op Franse doelen in Brussel vlak voor de eerste reeks supermarkt overvallen van de Bende van Nijvel acht ik het mogelijk dat hij van meer weet. Olvier Danet die samen met Baugniet in wapenhandel zat, had ook contact met Barbie. Hij zou er ook geweest zijn samen met andere Franse huurlingen. Ciolini was ook in La Paz toen, allemaal vol in de cocaïnehandel. En ik weet niet meer waar het juist staat, maar dacht gelezen te hebben dat Baugniet verslaafd was en veel coke nam.