kenza wrote:

Ik vermoed dat ze bewust in de verkeerde steengroeve gaan duiken zijn.

kenza wrote:

Ik denk dat CWB exact weet waar de wapens liggen in de vijver in Adinkerke.

Kenza, als ik het verkeerd lees, mijn excuses.

52

Heeft er hier iemand info over de pruik die is gevonden in Lierde   Bv op de website van de politie    Er is 100% zeker een pruik gevonden paar dagen na Aalst  die de speurders tot vandaag mogelijk linken aan de Bvn

Nu je het zegt, was me ontgaan .. je kan van uit Deftinge richting Oudenaardsestraat richting Gbergen (Nederboelare of Goeferdinge?)

Vanwaar je steenweg kan volgen via richting Deux-Acren. Op deze baan lagen de winkels van 2 hoofdrolspelers in het drugs for weapons-verhaal (Overboelare).

Of je gaat rechts richting Parike en Everbeek.

Is een zijstraat van Oudenaardsestraat, net ver van waar vroeger een Snookerzaak was.

Het wordt me zo stilaan allemaal duidelijk. Ik kan al min of meer link leggen tussen deze regio en Aalst.
Reken daar de grensstreek met Noord-Frankrijk bij (van Maubeuge net over grens over regio Binche/Thudinie over Bernissart/Borinage en Moeskroen/Menen en Damme/Gistel) en Adinkerke is niet meer zo veraf.
Doe daar ook nog een woonplaats bij in de (ruime) comfortzone van Bois-de-la-Houssière.

Het enige probleem is dat hij zo'n grote vis is, dat hij waarschijnlijk untouchable zal blijven. Zelfs mochten er nog bewijzen boven komen die direct aan hem kunnen gelinkt worden, dan zal het waarschijnlijk een eindeloze strijd worden.