Ook Merovinger zijn verhaal staat nog open. Is daar al actie op onder genomen?

Mocht Murcielago of andere ooggetuigen dit lezen er staat op de smoelenboek-pagina van het ex-jeugdliefje van Pat. H. een afbeelding van een blonde man. Op het eerste zicht zit hij er smal en lang uit, type met ijzige blik.
Ik heb het over de dochter van Brusselse peetvader Michel Dewit.

Het is inmiddels drie jaar geleden sinds de laatste post van Murcielago. Heeft hij middels een PB nog contact onderhouden met één van de formleden?

Effe vraagje tussendoor, wie van de formleden zijn indertijd aanwezig geweest bij de ontmoeting tussen Kuros en Murcielago.?

285

Kuros en Renne heb ik ooit ontmoet. Murcielago wou afkomen naar een forumbijeenkomst in Temse, een 6 à 7 jaar geleden. Hij is toen niet verschenen, en een hele tijd van het forum geweest.

Raf bedankt voor de info. Één opmerking van deze "heer" heb ik nooit begrepen : H. had 2x de gelegenheid om David het genadeschot te geven, integendeel hij sloeg met de kolf van zijn wapen.

Kinderen vermoorden is not done in het milieu. Je moet er van uitgaan dat Rebecca een ongeval was. En hij nadien voor dilemma stond. Van Overijse weten we het niet of het dezelfde persoon is die op het kind heeft geschoten.

Maar even voor de goede order, David is toch vol met een zript on de heup geschoten. Hoezo het milieu dood geen kinderen.

Dikke vinger sorry, moet zijn. Vol in de heup geschoten.