11

Re: Mirko Tavra

Bedankt Walter en Merovinger!

Re: Mirko Tavra

» tueriesdubrabant.winnerbb.com

13

Re: Mirko Tavra

Op het anneesdeplomb-forum deelde forumlid Crevette volgende info over Tavra:

Beaucoup de recherches (récemment) a la CBW sur l'entourage de ce monsieur?

Deze info is me ook via andere weg doorgegeven. Ik kan dit dus bevestigen. Het lijkt ook aan te sluiten bij de info van forumlid Aubanel over een mogelijk doodseskader binnen de Groep Dyane » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

14

Re: Mirko Tavra

Vage foto:

http://img301.imageshack.us/img301/3252/zoldertraining.jpg

Bron » blog.seniorennet.be

Via foto ook deze namen van SIE: Dominique Kinapenne, Jean-Pierre Wuestenberghs, ...

15

Re: Mirko Tavra

Iets geweten over z'n eerste (Spaanse) vrouw?

Om iets duidelijker te zijn: ik ben op zoek naar een mogelijke connect tussen de SIE en de ETA. Via de Baskische (?) vrouwen van bepaalde SIE-leden.

16

Re: Mirko Tavra

Linksboven Tavra, rechtsboven Wuestenbergs.

17

Re: Mirko Tavra

Mirko Tavra: lid van SIE, lid van Trident, lid WNP. En, zoals we allemaal weten: bevriend met Calmette. Dat zijn nu eens echt de interessante mannen: SIE'ers die in die jaren ook bij WNP waren. Er zijn er nog zo enkele.

Re: Mirko Tavra

De SIE en de diefstallen er rond verdienen meer aandacht, dit is waar. Het feit dat hij lid was van Trident brengt hem dicht bij de getuigenis van Jandrain. Wat ik me afvraag met zijn Joegoslavische roots, of hij een Kroaat is daar de meeste van de Trava's uit Kroatië komen. Waarbij ik me afvraag of hij ook in De Pomp kwam en Willy Van Cutsem gekend zou hebben. Willy Van Cutsem ging naar Joegoslavie (Kroatië?) op reis met Beijer, Kapllan en anderen, dacht ik gelezen te hebben. Een extra element waarbij ik me afvraag of er link is tussen Trava en De Pomp is dat hij in Kampenhout woont.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

19

Re: Mirko Tavra

Er is alleszins een link met De Schepper. Die laatste wordt ook alsmaar interessanter. Maar voor een goed begrip: Tavra woont pas sedert zijn tweede huwelijk in Kampenhout. Voordien (tot ongeveer 2000) woonde hij in Schaarbeek.

20

Re: Mirko Tavra

Weet iemand meer over Mario Ferro, buiten het feit dat hij voorkomt in de nota van Raes, bevriend was/is met Tavra, een ex-bokser, gekend bij het gerecht etc. Heeft een interessant profiel en is nog met andere leuke gasten bevriend » www.facebook.com

Voor een goed begrip: het gaat over de man rechts.