Beste Kenza, jij post hier dat de genoemde personen 100% buren waren. Als er dan op door gevraagd wordt ga je draaien als een drol in een pispot. Info delen prima, maar niet op de man gaan spelen als het niet je straatje komt. Maar ik begrijp dat dat niet simpel voor je is

122

oa vleermuis ,  waarom doet u zo gefrustreerd over mijn bron ?? Komt heel raar over , als mijn info klopt dat Patrick pilarski en patrickt heamers als ook ghislain himmerijckx buren waren lijkt mij dat meer dan de moeite om dit op het forum te bespreken   Uit uw reactie blijkt dag ik gelijk heb en dat u dat op de een of andere manier vervelend vindt en met uw post de aandacht wil afglijden

vleermuisje1971 wrote:

Grimbergen even gekoppeld aan de drie namen, uitgebreid gezocht op het forum, helaas kom ik niet verder dan een garage houder van tweedehands auto's, wapens en de welbekende Golf. Met informatie die 100% klopt is een naam van een straat toch wel het minste, anders wordt het wel erg moeilijk de info te kwalificeren

Klopt Dim wat je meld, ook allemaal goed terug te vinden. Maar Kenza spreek over drie andere personen.  Denk dat mijn vraagstelling hier over toch niet raar is.

kenza wrote:

oa vleermuis ,  waarom doet u zo gefrustreerd over mijn bron ?? Komt heel raar over , als mijn info klopt dat Patrick pilarski en patrickt heamers als ook ghislain himmerijckx buren waren lijkt mij dat meer dan de moeite om dit op het forum te bespreken   Uit uw reactie blijkt dag ik gelijk heb en dat u dat op de een of andere manier vervelend vindt en met uw post de aandacht wil afglijden

Kenza er is meer toetsing nodig om je gelijk te kunnen toetsen. Niet in vaagheid blijven hangen aub.

124

Wijkagent “Den Danny" gaat op rust na 31 jaar dienst. Danny zijn loopbaan bij de gemeentepolitie van Grimbergen begon in 1980. Het was toen een korps van dat bestond uit een 20 á 25 manschappen. [...] Hij vertelde ons het volgende: “begin jaren '80 hadden wij de moord op een Vietnamees meisje in het H. Hart te Grimbergen. We hadden de campingmoord te Grimbergen waar een baby met 16 schaarsteken werd afgemaakt. Eveneens waren er in die periode verschillend verkeersongevallen met dodelijke afloop waar kinderen bij betrokken waren."

"Ik maakte ook de periode mee van de CCC met hun bomaanslagen over het hele land. Toen moesten we tijdens het "politiealarm" soms 4 á 5 uur observatie en controle uitvoeren op belangrijke gewestwegen. De bende Haemers met vertakking in Grimbergen en de bende van Nijvel met hun dodelijke overvallenraids op de warenhuisketen Delhaize hebben we ook meegemaakt. Aangezien ook dreiging op Delhaize van Grimbergen bestond  was er bij speciale acties toch wat spanning en nervositeit bij onze diensten. Tijdens de bijstand van een deurwaarder werd ik zelfs eens bedreig met een LR.(pistool) , Gelukkig met goede afloop. En dan kwam de zaak Dutroux met de algemene politiehervorming tot gevolg.[...]"

Bron » www.lokalepolitie.be

125

Vleermuis ter attentie mijn bron is bekend bij de forumbeheerder    In princiepe is daar niets mis mee maar er is nog zoiets als respect en pravecie voor uw bron maar uit uw reactie kunnen we afleiden dat u moeite heeft met de info dat Patrick pilarski en Patrick heamers als ook Ghislain Hinderijckx ooit buren waren      Graag zou ik deze absurde duscutie afsluiten en aan de forumleden vragen of zij hier iets over terug vinden

Prima Kenza, geen probleem. Discussie gesloten.

127

Zymund Pilarski verhuisde in 1984 van Grimbergen naar Adinkerke.

128

Patrick pilarski was 1 meter 89 en reed in zijn jaren met een Suzuki GSX-R.