201

Ik zou een paar feiten willen toelichten...

The End:

• Christine Van Hees heeft dat bericht niet naar Pascal Lamarque geschreven. Ze heeft hem juist verteld dat ze iets heeft gehoord dat ze niet moest horen.

• Serge Clooth heeft de info van Vielsalm waarschijnlijk rechtstreeks van de Outs. Hij kende de Outs heel goed.

• Marc G. werd geïdentificeerd. Hij noemt Marc Goossens en hij heeft niks met de Outs te maken.

Ben: D. was geen skinhead, hij was wel een dealer.

Trojan: heeft je bijnaam iets met de skinhead cultuur te maken?

Michel Libert over de moord op Christine Van Hees:

Avez-vous entendu parler au sein du wnp du meurtre de la champignonnière?

Oui. Ai transmis les commentaires glânés de l'époque par voie de courrier traditionnel à nos référants près la Gendarmerie (BSR) et la Sûreté nationale.

Aucune suite utile ou évidente n'y fut réservée, à mon bon souvenir.

D'après mon" ressenti" de l'époque, le ou les coupables devait/devaient être intimement introduit(s) / ou fréquent(s) contact(s) "constructif(s)" en relation avec un des services de Gd ou de SN par l'impact de son/leur univers social privilégié.

203

Dan komen we terug op Luc Vankeerberghen alias Rocky.

204

Whoknows wrote:

Ik zou een paar feiten willen toelichten...

The End:

• Christine Van Hees heeft dat bericht niet naar Pascal Lamarque geschreven. Ze heeft hem juist verteld dat ze iets heeft gehoord dat ze niet moest horen.

• Serge Clooth heeft de info van Vielsalm waarschijnlijk rechtstreeks van de Outs. Hij kende de Outs heel goed.

• Marc G. werd geïdentificeerd. Hij noemt Marc Goossens en hij heeft niks met de Outs te maken.

Zekerheid over wat je schrijft is er niet. Over die Marc G. is er buiten zijn naam niet veel gekend, maar hij kan de bron zijn van de info over een overval op een kazerne in de Ardennen of Oostende. Ik ga ervan uit dat er meer dan een gesprek geweest is waardoor ze bang werd. Waarom zouden de Outs een kazerne overvallen, het is niet logisch. Wie kan er in trouwens weten dat er een oefening was die nacht?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

205

Christine Van Hees te koppelen aan Les Enfants de Dieu? Flirty fishing e.d.?