Re: Madani Bouhouche

Als ik dit topic lees zijn er meer forumleden die hier aan twijfelen. Is er controle geweest op zijn continue aanwezigheid? Naar zijn dood is ook nauwelijks onderzoek gedaan. Een man als Bouhouche met die reputatie laten zich niet wegzetten in een hok, maar zorgen voor een safehouse. Spanje is dichtbij.

292

Re: Madani Bouhouche

Ik geloof er geen bal van dat Bouhouche dood is! Hij heeft dat volgens mij heel sluw gespeeld. Niets bewijst dat hij dood is.

293

Re: Madani Bouhouche

kenza wrote:

Niets bewijst dat hij dood is.

Niets bewijst dat hij nog leeft of zijn dood in scene heeft gezet. Hij zat daar goed op zijn berg. Bijna niemand wist dat hij daar woonde, ver weg van België en zonder dat hij gestoord werd door Bende-speurders of journalisten. Vergeet niet dat de onderzoekers zijn dood toevallig hebben ontdekt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Madani Bouhouche

Zijn verblijfplaats in Frankrijk was niet ver verwijderd van Andorra en toen van daaruit naar Spanje trekken... Veel sporen zullen daarvan niet te vinden zijn.

295

Re: Madani Bouhouche

Toeval bij Bouhouche? Die vent is te geslepen! Is er DNA van het lichaam? Getuigen want toevallig was dat lichaam onherkenbaar verminkt! Toevallig direct gecremeerd.

296

Re: Madani Bouhouche

kenza wrote:

Die vent is te geslepen!

Ook geslepen mensen komen soms in banale omstandigheden om het leven. Welke redenen had Bouhouche om te verdwijnen? Geen, want - zoals reeds gezegd - bijna niemand wist dat hij daar woonde. Hij overtrad zelfs zijn voorwaarden van vervroegde vrijlating maar geen haan die er naar kraaide.

kenza wrote:

Toevallig direct gecremeerd.

Een crematie na een overlijden is geen abnormale zaak. In 2006 werden 134.500 mensen in Frankrijk (ofwel 27%) na hun overlijden gecremeerd.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

297

Re: Madani Bouhouche

Ooit heb ik als journalist voor het Nederlandse weekblad Aktueel een achtergrondverhaal geschreven over de vermeende betrokkenheid van Bouhouche bij de dood van John Muller. De speurtocht bracht me bij o.a. een broer van Muller in Nieuwegein en bij een oncoloog in Luxemburg. Ik heb destijds bewijsstukken gezien waaruit bleek dat Muller vrij eenzaam was gestorven aan kanker. Het verhaal over de aanslag op de Louiselaan in Brussel bleek niet houdbaar.

Re: Madani Bouhouche

Er is niets - geen enkel getuigenis, geen enkele aanwijzing, geen enkel voorwerp - dat erop duidt dat Bouhouche nog leeft. Daarentegen is er wel een overlijdensakte, zijn er mensen die het lijk hebben gezien en klinken de omstandigheden rond zijn dood geloofwaardig. Misschien zou je dan toch mogen concluderen dat de man niet meer in leven is...

Bouhouche was een schurk. Daarover zal iedereen het eens zijn. Maar het is niet abnormaal dat schurken uiteindelijk opteren voor een kalmer leven als ze wat ouder worden en een lange gevangenisstraf achter de rug hebben. Het is geen toeval dat er in de gevangenis meer jonge dan oude mensen zitten.

Wat we van Bouhouche weten is deels waarheid, deels mythe. Het is helaas niet altijd duidelijk welk deel waarheid is en welk deel mythe. Maar dat hij dood is, lijkt me veeleer waar.

299

Re: Madani Bouhouche

In post 219 gaat het over een agenda van Bouhouche die gedeeltelijk werd ontcijferd door Lt. Saelens van de Rijkswacht. In die agenda werd een reeks namen en telefoonnummers teruggevonden, waaronder Christiaan Smets, maar ook een andere Christiaan, zonder achternaam. Dit zou, zoals vermeld Christiaan Elnikoff (WNP) kunnen zijn.

In het licht van de recente onthulling is het echter wel interessante toevallighei. Zou de vermelding "Christiaan" immers ook niet kunnen verwijzen naar Bonkoffsky? Zowel Bouhouche als Bonkoffsky waren Rijkswacht. De notitie in die agenda zou de link hard kunnen maken en zo de betrokkenheid van zowel Bouhouche en Bonkoffsky staven.

300

Re: Madani Bouhouche

Bosuil wrote:

In post 219 gaat het over een agenda van Bouhouche die gedeeltelijk werd ontcijferd door Lt. Saelens van de Rijkswacht. In die agenda werd een reeks namen en telefoonnummers teruggevonden, waaronder Christiaan Smets, maar ook een andere Christiaan, zonder achternaam. Dit zou, zoals vermeld Christiaan Elnikoff (WNP) kunnen zijn.

In het licht van de recente onthulling is het echter wel interessante toevallighei. Zou de vermelding "Christiaan" immers ook niet kunnen verwijzen naar Bonkoffsky? Zowel Bouhouche als Bonkoffsky waren Rijkswacht. De notitie in die agenda zou de link hard kunnen maken en zo de betrokkenheid van zowel Bouhouche en Bonkoffsky staven.

Broer van Bonkoffsky in De Morgen:

“Hij woonde nog bij ons thuis. Hij zat in die tijd twee weken lang bij de groep Diane, in Etterbeek, en kwam dan een weekend langs. Maar hij was erg veranderd. Hoe moet ik het zeggen? Geherprogrammeerd. Eigenlijk, achteraf gezien, had ik het misschien wel kunnen vermoeden. Ik bedoel: Madani Bouhouche en Robert Beijer kwamen bij ons thuis, in Dendermonde. Dat waren vrienden van hem. En die zaten daar dan, dingen te bespreken. Wat weet ik niet. Er was nog zo’n gast, een zekere ‘Python’ van de groep Diane."

Bron » Nieuws