11

Re: Christian Amory

Leeft Amory eigenlijk nog? Ik vind er weinig of geen info over. Mijn gutfeeling zegt dat als ik in die procureur zijn plaats was, ik Amory toch eens goed op de rooster zou willen leggen. Die gast stinkt langs alle kanten.

Re: Christian Amory

Ja, hij leeft nog » www.facebook.com

13

Re: Christian Amory

Met Beijer in Thailand (en die wel gek zou zijn om ooit nog terug naar België te komen) lijkt het me momenteel toch extréém opportuun om Amory eens duchtig aan de tand te voelen, niet? Kan Douglas De Coninck (waarvan ik net merkte dat hij op dit forum zit) dat niet in gang zetten?

Re: Christian Amory

Amory is heel goed bevriend met families Beijer en Otten.

ARI = voorbereidend werk, logistiek.

15

Re: Christian Amory

Vandaag ergens gelezen dat Armory deel uitmaakte van het onderzoekteam in Jumet. Ik vind het niet meer terug.

Re: Christian Amory

Amory meegeholpen? Dat zou dan wel de grap van de eeuw zijn.

17

Re: Christian Amory

Amory heeft zijn 'collegialiteit' met Bouhouche & Beijer nooit onder stoelen of banken gestoken, zie ook de warenhuisplannen waarin hij met zijn kompanen een bepaalde rol heeft gespeeld. Wat mij bij hem intrigeert, is zijn band met de stad Mons, waar het lijk van Angelou werd teruggevonden. Ik wil daar voorlopig geen conclusies aan koppelen, het is enkel een vaststelling. Amory werd trouwens door X1 geïdentificeerd. Ik weet het, een problematische getuigenis, maar toch. Amory werd ook door Bihay en Balfroid genoemd.

18

Re: Christian Amory

Nu wordt het interessant. Bob Bergen, die in het rapport De Jonghe/Van Brussel o.a. genoemd wordt als waarschijnlijke moordenaar van Thierry Smars is vrijwel zeker de codenaam voor ... Christian Amory.

19

Re: Christian Amory

Trojan wrote:

Bob Bergen, die in het rapport De Jonghe/Van Brussel o.a. genoemd wordt als waarschijnlijke moordenaar van Thierry Smars is vrijwel zeker de codenaam voor ... Christian Amory.

Bob Bergen is geen schuilnaam of codenaam, het is een naam.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

20

Re: Christian Amory

Op Armory zijn Facebook-pagina staat bij een random post een reactie van Lucien Marbaix:

"Tu as parfaitement raison Christian ..."

Lijkt er dus op dat die twee elkaar kennen. Niet dat ik daar direct een link aan kan verbinden, maar mss nuttig voor iemand anders.